Найпоширеніші розміри банерів Рунета

306

Одним з важливих параметрів банера є популярність його розміру. Ця Величина досить суб’єктивна — в одних джерелах як найпоширеніших даються одні розміри, інші наводять зовсім іншу статистику. У цьому огляді ми спробуємо проаналізувати знайдені дані і знайти дійсно ходові розміри банерів російського інтернету.

Зайве говорити, що від розміру баннера залежить клікабельність — чим більше розмір, тим вона буде вище в порівнянні з банерами меншого розміру за умови, що всі інші фактори у вигляді місця розташування на сторінці і дизайну будуть однакові. Але вдала схема розміщення рекламних матеріалів на сторінках сайту майже завжди є певним компромісом між бажанням заробити на рекламі та доступності матеріалів, загальним сприйняттям сайту, його юзабіліті, в загальному. І в цьому випадку зрозуміло, що чим більше банер, тим у більшості випадків юзабіліті гірше. Саме з цієї причини існує статистика найпоширеніших розмірів банерів, на яку, за її певної суб’єктивності, все ж варто орієнтуватися — який сенс при розробці сайту залишати місце під певний, неходовий розмір банера, якщо є майже такий же, але популярний. Так що давайте розбиратися.

Поширені банери з Вікіпедії

Вікіпедії немає підстави не довіряти, хоча деякі моменти часом змушують задуматися — адже статті пишуть люди, яким властиво, як казали древні, помилятися. Тим не менше за її версією найпоширеніший розмір банера — 240 x 400 пікселів, так званий вертикальний прямокутник.

Поширені банери Rotaban.ru

Ротабан на момент написання статті є однією з лідируючих банерних бірж рунета, тому пройти повз її статистика не представляється можливим. Дивимося.

1 468 × 60 9 150 × 150
2 600 × 90 10 160 × 600
3 728 × 90 11 200 × 200
4 234 × 60 12 200 × 300
5 240 × 400 13 250 × 250
6 100 × 100 14 300 × 250
7 120 × 600 15 88 × 31
8 125 × 125 16 1000 × 90

Як бачимо, на першому місці стоїть старий добрий розмір 468 × 60 пікселів, що з’явилася в незапам’ятні часи. Потім йдуть два великих горизонтальних банера, за ними стрункими рядами крокують банери для бічних панелей.

Поширені банери Tbn.ru

Наступний гігант банерного трафіку — найвідоміша біржа Tbn.ru дає таку статистику. Дивимося, аналізуємо.

1 240 х 400 3 600 х 90
2 468 × 60 4 120 × 240
3 728 × 90 5 100 х 100

Статистика дається за місяць. Розмір 240 × 400, на відміну від Ротабана, лідирує.

Поширені банери Banner.ua

Ведуча банерна мережа Banner.ua не дає тлумачень про розміри, рекомендацій та інших рад. Як і ТБН, натомість сервіс надає найголовніше: статистику в чистому вигляді — заходь, дивись кількість показів, роби висновки.

1 240 × 400 6 160 × 600
2 468 × 60 7 100 × 100
3 728 × 90 8 240 × 350
4 120 × 60 9 120 × 600
5 300 × 250 10  

Статистика показів дається за тиждень, що замало, напевно, є похибка, але це краще, ніж нічого. Перше місце віддається розмірами 240 х 400 пікселів. Banner.ua підтверджує твердження Вікіпедії і практично збігається з Tbn.ru.

Поширені банери Wmip.ru

Wmip — біржа монетизації рекламного трафіку, серед якого ледве чи не більшу частину займає банерна реклама. Не можна сказати, що у мене приємні спогади від роботи з цим сервісом, але скористатися його даними про розміри банерів не гріх. Статистики в чистому вигляді немає, але при виборі розміру банера в випадаючому списку вони, схоже, відсортовані саме по популярності формату.

1 468 × 60 7 125 × 125
2 240 × 400 8 500 × 300
3 100 × 100 9 600 × 200
4 728 × 90 10 180 × 400
5 120 × 600 11 300×250
6 160 x 600 12  

В принципі, статистика Wmip лише підкреслила трьох явних лідерів — 728 × 90, не займає перші місця, але з трійки не випадає майже ніде.

Поширені банери Advbox.su

І наостанок подивимося на статистику банерної мережі advbox.su, представленої у вигляді кількості майданчиків певних розмірів.

1 468 × 60 6 250 х 250
2 100 × 100 7 200 × 200
3 200 х 300 8 125 × 125
4 240 × 400 9 150 × 150
5 88 × 31 10 234 х 50

Зазначу, що біржа невелика і до наданих даних треба ставитися, враховуючи цей фактор. Якщо кількість майданчиків з банерами 486 х 60 достатньо велика, то кількість усіх інших розмірів обчислюється десятками, що дуже мало.

Тепер висновки: дійсно популярних розмірів банерів два: 486 х 60 і 240 x 400 пікселів. Дуже поширений розмір 728 × 90. Враховуючи, що Ротабан і Tbn.ru — найбільші банерні біржі, то можна додати ще й 600 × 90. Втім, цифри перед вами і ви можете зробити свої висновки.

Якщо говорити про місця розміщення банерів, то їх більша частина розміщується в шапці сайту і основному тексті: розмір 486 х 60, що знаходиться в топі всіх статистик, красномовно говорить про це. Потім йдуть бічні панелі, очолює які 240 × 400. Виходячи з цих міркувань можна зрозуміти, що розміри сайдбаров повинні бути в районі 240 пікселів плюс розміри маргинов (відступів) — в них розміститься банери всіх популярних розмірів, деякі з яких просто стають у дві колони.

Що сказати на завершення… Звичайно, всі ці дані можна взяти під сумнів, але мати їх на увазі, звичайно, потрібно — в Ротабане відкритим текстом закликають брати їх до уваги, бо вони краще продаються.

Цікаво також, на чому базується статистика бірж? Ні, зрозуміло, в її основі знаходиться кількість банерів визначених розмірів, що замовляються рекламодавцями, і кількість майданчиків вебмайстрів, націлених на ці самі розміри. Але ось ґрунтується ці розміри на сприйнятті і клікабельності або вони популярні просто тому, що, припустимо, перші десять вебмайстрів біржі (або рекламодавців) запропонували певний розмір, який з цієї причини вийшов у лідери і всі стали орієнтуватися на нього — адже він найпоширеніший. Побічно цю думку підтверджують відгуки на блозі Ротапоста. Втім, це тема для окремого дослідження і статті…

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!