ГоГетлинкс — одна з найвідоміших бірж вічних посилань. Незважаючи на загальні принципи роботи подібних сервісів (одні продають посилання, інші купують), завжди є особливості, що виділяють кожну біржу з ряду інших. ГоГетлинкс не є винятком і в цьому огляді ми розглянемо роботу біржі очима оптимізатора і вебмастера.
Gogetlinks, скорочено звана ГГЛ — одна з найпопулярніших на сьогоднішній день бірж купівлі-продажу вічних посилань. Сервіс створений спеціально для вебмайстрів і оптимізаторів: перший може продавати посилання на своєму сайті, другий — купувати тематичні посилання на свій сайт, тим самим просуваючи свій продукт в пошукових системах. Для початку співпраці з ГоГетлинкс потрібно пройти реєстрацію, описувати яку через простоти не має сенсу — перейдемо відразу до опису найбільш важливих моментів роботи в ГГЛ.
Інструкція вебмайстру:
1) Як пройти модерацію сайту в GoGetLinks?
Модерація на ГГЛ дуже сувора, виконати всі вимоги деколи складно — деякі сайти не приймалися протягом досить тривалого часу. З цієї причини необхідно звертати увагу на наступні моменти:
- У сайту повинен бути 10 тіц або вище;
- Вік сайту повинен бути не менше 6 місяців;
- Сторінок в індексі Яндекса більше 80;
- Тільки унікальний контент. Розміри статей — не менше 1500 символів.
- Хороші поведінкові фактори або, кажучи іншими словами, висока відвідуваність (бажано понад 200 відвідувачів у день)
- На час модерації необхідно відкрити доступ до статистики.
- ГГЛ приймає тільки живі СДЛ-сайти, де кожен день оновлюється контент.
Якщо сайт не прийнятий і не пройшов модерацію з першого разу, то слід виправити помилки, підкоригувати сайт і відправити на повторне модерацію.
2) Яка різниця між контекстної посиланням, заміткою і посиланням картинкою?
Контекстна посилання — це слово або словосполучення в тексті статті, яка ненароком додано посилання.
Замітка — більш серйозний варіант, при якому виділяється цілий абзац або 2-3 пропозиції, щоб вставити анкор (посилання з ключовим словом) оптимізатора.
Посилання-картинка — фішка ГГЛ, більше ніде ви не знайдете подібного завдання (на момент написання статті). Ваше завдання як вебмастера, просто вставити посилання на картинку вашої статті.
3) Як збільшити заробіток на ГоГетЛинкс?
- Індексація. Всі продані вами посилання обов’язково повинні потрапити в індекс на протязі 45 днів. Тому після публікації статті з проданої посиланням із ГГЛ відправляйте її в різноманітні соцмережі (Твітер, ВКонтакте тощо). 100% індексація по смаку кожному оптимізатору.
- Швидкість розміщення. Намагайтеся як можна швидше виконувати завдання. Оптимізатори люблять швидкість.
- Ціна. Намагайтеся ставити вартість розміщення посилання в межах розумного. Знайдіть золоту середину, з якою ви будете отримувати найбільше завдань.
- Унікальні й тематичні статті. Якщо вам прийшло завдання з контекстної посиланням «міжкімнатні двері», то напишіть унікальну статтю на тему «Як правильно підібрати міжкімнатні гроші». Думаю оптимізаторам це сподобається і ви потрапите в їх білий список.
- DMOZ, Яндекс.Каталог, MAIL-каталог. Якщо Ваш сайт буде присутній хоча б в одному з цих каталогів, кількість заявок зросте багаторазово.
3) Виплати в ГоГетЛинкс.
- В ГГЛ стоїть обмеження: у перші 3 місяці роботи ви не зможете зняти гроші. Приводу для занепокоєння немає — це просто перевірка, що ви не обдурите оптимізаторів.
- Виплати здійснюються на WMR або WMZ-гаманці Webmoney.
- Мінімальна сума 100 рублів або 4 WMZ.
Інструкція оптимізатору:
1) Які умови підібрати для компанії на ГГЛ?
- Розміщувати посилання тільки в нових статтях. Багато хто не без підстави вважають, що посилання, яка потрапила в індекс разом зі статтею, несе більше авторитету в очах ПС.
- Контекстна посилання або замітка повинні бути в середині статті. «Золота середина» — правило, якого дотримуються багато оптимізаторів. Якщо посилання не на початку, то ПС сприйме статтю явно купленої, спочатку написана заради цієї зовнішнього посилання. Посилання в кінці теж не особливо цінуються, адже дуже часто вебмастери ставлять такі посилання не по темі.
- Тільки тематичні статті. Стаття повинна відповідати тематиці вашого анкора. Пошукові системи сприймуть її природною, і це дасть вашому сайту хороший вагу до тіц.
Ось приклад оформлення компанії.
2) Як вибрати майданчики для компанії?
- Вибирайте тематичні вашого ресурсу майданчики. Пошукові системи люблять, коли сайти-конкуренти посилаються один на одного. Якщо подібних сайтів вашу дуже мало, то хоча б намагайтеся, щоб вебмастер писав тематичну вашому анкору статтю.
- Каталоги. Дуже вітається, якщо майданчики, на яких ви купуєте посилання, присутні у таких каталогах, як DMOZ, Яндекс.Каталог або каталог mail.ru.
Стаття опублікована на правах реклами.
Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!