Сучасні види рекламної поліграфії

235

Одним з популярних засобів реклами продукції, послуг, товарних груп є брошури, каталоги, буклети. У тих, хто бажає змінити себе – візитки.

Сучасні технології дозволяють проводити оперативний друк на якісному крейдованому папері з основою, а використовуючи безмежні можливості дизайнерських програм Фотошопу або Корела можна зробити приголомшливі макети. Відмінна особливість в тому, що друкована рекламна продукція орієнтована на широке коло споживачів. Популярністю у замовників друку користуються каталоги. Вони можуть бути кольоровими або монохромними. У них міститься інформація про фірму або товар, вони забезпечені ілюстраціями, поясненнями і описами, у тому числі вказівок способів покупки, адрес і схем проїздів.

Меншими за форматом, але аналогічними за змістом, є буклети. Для верстки такої друкованої продукції можна використовувати до 10 сторінок формату від А4 до А6.

Брошури містять більш широкий спектр інформації про товари або послуги. Вони можуть бути орієнтовані на щось одне або схоже, наприклад, для окремої групи товарів. Їх мета як рекламна, так і просвітницька. Рекламний буклет-флаєр може використовувати можливості двостороннього друку і складатися з одного аркуша невеликого формату. Тут важлива стислість, ємність, доступність інформації із зазначенням адрес або відповідальних за проведення заходу, продажу.

Листівки – один з найдешевших видів друкованої продукції. За рідкісним винятком їх виготовлення може базуватися на основі повнокольорового друку. Листівки призначені для масового повідомлення про подію, для запрошень, в цілях розповсюдження інформації.

Вся друкована продукція рекламного характеру може:

– популяризувати продукцію або послуги;
– підвищити її затребуваність, попит, конкурентоспроможність;
– наочно відобразити товар або послуг за допомогою зображень.

Особливий вид реклами – візитівки. які можуть бути односторонніми або двосторонніми. На них вказується ПІБ замовника, посада, контактні дані, а також графічні атрибути фірми у вигляді логотипу або інших знаків. На зворотному боці картки зазвичай наводяться додаткові рекламні матеріали або дублюються лицьова сторона на іншій мові. Візитки виконуються на папері з високою щільністю, в залежності від потреб замовника підбирається особливий дизайн, що дозволяє зробити візитну картку унікальною і неповторною.

Стаття надана сайтом: www.7labels.ru

Матеріал опублікований на правах реклами.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!