Біржа трафіку Wmip.ru — PopUp, BodyClick, тизери, банери. Опис Wmip

206

Майже кожен сервіс інтернету має свої особливості — інакше йому важко виділитися на тлі інших і вийти на лідируючі позиції. Фішка біржі Wmip — перекриття всіх існуючих видів реклами. Хочете просунути свій сайт тизерами — немає проблем, вибираємо майданчики з тизерами. Вебмастер захотів спробувати крім банерів рекламу PopUp або BodyClick — не потрібно шукати інший сервіс: міняй код і аналізуй результати.

Перш ніж почати опис Wmip відразу обмовлюся, що аналізу розцінок і порівняння з іншими біржами ви тут не побачите. Причина проста — на ринку викупу рекламного трафіку йде жорстка конкуренція, і ціни змінюються щомісяця. Який сенс приводити їх тут і свідомо надавати неправдиву інформацію?

Wmip.ru відкрився в січні 2010 року. Сервіс надає 11 видів реклами як для вебмайстра, так і для рекламодавця. Ще недавно їх було десять — як бачимо, Wmip реагує на попит досить оперативно. Отже, на момент написання статті доступні:

  • PopUp (реклама в спливаючі вікна)
  • BodyClick (реклама, що з’являється при кожному натисканні на сторінці)
  • Розтяжка
  • Банерна реклама
  • Плаваючий блок
  • Контекстна реклама
  • Тізерна реклама
  • Peel-down (реклама, імітує відгинання країв сторінки)
  • ICQ-window (невеликий блок реклами, розміщений у вигляді ICQ-повідомлення)
  • SLIDER-банер (блок реклами з мінливим змістом)
  • IFrame-реклама (реклами, розміщена в окремій області сторінки IFrame)
  • Основні правила Wmip

    На сайті обов’язково повинен бути встановлений лічильник liveinternet.ru з відкритим доступом (хоча мій сайт взяли і без надання цих даних). Ніяких даних про відвідуваність прийнятого в систему сайту знайти не вдалося. Очевидно, що всі майданчики проходять ручну модерацію, і її головний критерій не відвідуваність, а якісність ресурсу. Все інше зазвичай для всіх подібних сервісів:

  • Вебмастер не повинен сам клікати по рекламних посиланнях свого сайту (допускаються тільки рідкісні кліки по рекламі для перевірки працездатності коду і фіксації переходів).
  • При розміщенні коду Iframe вебмастер повинен розмістити його перед кодами партнерських програм інших сайтів.
  • Беручи участь в партнерській програмі, не можна залучати користувачів розміщуючи партнерську посилання в чатах, форумах, блогах, на дошках оголошень та іншими подібними методами.
  • Оплаті підлягають тільки природні переходи по рекламі. Забороняється вводити відвідувачів своїх сайтів в оману, приховуючи текст посилань і прохання поклікати на рекламних матеріалах.
  • Заборонено використання будь-яких скриптів, що автоматизують процес переходу по рекламним матеріалам — за це довічний бан без повернення грошей.
  • Вік учасника сервісу повинен бути не менше 16 років, щоб дозволяти йому здійснювати операції з купівлі-продажу трафіку. Думаю, що без укладання угод (а більшість працюють без них) можна на цей пункт не звертати уваги.
  • Якщо з сайту користувача здійснюються не разові переходи, то розподіл переходів по часу доби повинна відповідати середній активності користувачів за узагальненою статистикою всіх сайтів. Власник майданчика повинен сам потурбуватися про докази причин всіх сплесків, які мали місце протягом доби.
  • Трафік, що йде з рекламних майданчиків, автоматично аналізується. Кілька разів на добу обчислюються спеціальні індекси якості трафіку. При зниженні характеристик трафіку на сайтах користувача можуть з’являтися лише низькооплачувані посилання. Крім того, до чергового перерахунку індексів сервісом може бути знижена частка, отримана майданчиком від вартості кліка. При поліпшенні ситуації все повертається в нормальний стан автоматично.
  • Заборонено реєструвати більше одного облікового запису. При виявленні модераторами сервісу декількох акаунтів всі вони будуть видалені.
  • В цілому робота з сервісом залишає приємне враження — інтерфейс дуже простий і зрозумілий. По кожному виду є детальна статистика переходів. Модерація сайту відбувається протягом кількох днів.
    На жаль, сервіс молодий і, ймовірно, кількість рекламодавців у нього не дуже велика. Тому рекламні матеріали майже не оновлюються — відвідувачам сайту щодня з’являється майже одна і та ж реклама. Інша можлива причина — рекламодавців мало саме за тематикою мого сайту про заробіток в інтернеті. Тому, якщо ви хочете спробувати попрацювати з Wmip.ru зверніть увагу на цей момент.

    Ще один мінус — відсутність розділу допомоги. Інтерфейс біржі простий, але невеликий FAQ не завадило б…

    Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!