Заробіток з Ротапост на засланнях і статтях. Опис rotapost.ru

83

Біржа Ротапост існує тривалий час, за який зумів закріпитися в ніші проектів інтернету, пропонують вебмайстрам заробіток шляхом публікацій статей і посилань на своїх сайтах. Враховуючи наявність ГГЛ, Міралінкс та інших найвідоміших бірж, зробити це було непросто. У Ротапост є одна особливість — в цій біржі досить низький поріг входження і заробити зможуть вебмастера, сайти яких не мають високої відвідуваності.

Які сайти приймаються Ротапост

Почнемо з головного питання — які площадки можна додавати в Ротапост. Умови прийому періодично змінюються, кілька років тому вони були жорсткіше. На момент написання цього матеріалу загальні вимоги до майданчиків такі:

  • існування не менше 1 місяця
  • сайт не повинен містити генерований контент (сінонімайзери тощо)
  • сайт повинен регулярно оновлюватися
  • на головній сторінці сайту і на кожній сторінці зі статтею повинна бути дата публікації
  • вміст сайту має бути російською або українською мовами
  • унікальність вмісту не менше 80%
  • сайт повинен мати не менше 50 сторінок в індексі Яндекса і Гугла
  • для доменів в зоні .ru сайт повинен мати тіц не менше 10

Відзначимо найважливіше — не вказана відвідуваність сайту. Загальні вимоги такі, що практично будь вебмастер може заробляти з Ротапост — важко уявити більш м’які умови. Єдине, що незрозуміло — на якому сервісі перевіряється унікальність сайту. Думається, що ця умова не дуже перевіряється модераторами, але краще не ризикувати — 50 унікальних статей повинен мати мало-мальський сайт. Кілька напружує дебільний і нікому не потрібний тіц, і якщо ваш сайт в доменній зоні .com, .net, .com.ua і подібної, то його доведеться накручувати.

У Ротапост не приймаються

  • сайти на базі mail.ru і ya.ru.
  • сайти для дорослих
  • дорвеї
  • сайти з pop-up рекламою
  • форуми, інтернет-спільноти, сторінки у Facebook, Вконтакті та Однокласниках
  • сайти з пропагандою насильства, расової дискримінації та порушують закони країн СНД

Як бачимо, вимоги цілком лояльні — можна мати сайт на безкоштовному хостингу (liveinternet, ukoz тощо), приймаються мікроблог в Twitter. Зазначу, що в Ротапост присутня деяка бардачность у вимогах (їх частині розміщені на різних сторінках і в різних розділах), але найголовніше — зароблені гроші біржа платять без збоїв.

При всій м’якості вимог, модератори досить жорстко перевіряють оновлюваність сайту. Тому, якщо ви вирішили спробувати заробити в Ротапост з запущеним, давно не оновлюється сайтом, то перед додаванням напишете кілька свіжих статей (або поновіть дату публікації існуючих).

Якщо ваш сайт не прийняли, то потрібно усунути зазначені модераторами проблеми та надіслати сайт на повторну модерацію, яка можлива через два тижні.

Реєстрація і початок роботи в Rotapost

Робота починається з реєстрації. Йдемо на Ротапост, заповнюємо пару полів реєстраційної форми і вперед — можна заходити в аккаунт.

Наступний крок — додавання сайту в якості рекламної площадки. Якщо ви маєте сайт і заробляєте на показ банерів в RotaBan, то його можна легко імпортувати в Ротапост.

Йдемо в «Панель управління Вебмастера -> Додати сайт», на сторінці вводимо адресу сайту.

Наступний крок — автоматична перевірка сайту на тИЦ і кількість проіндексованих сторінок. Якщо вони відповідають порогу, йдемо далі.

Тепер потрібно ввести опис сайту, вказати ціну і деякі налаштування. В цілому, заповнення полів не викликає труднощів, за винятком чекбоксов «Приховати з розділу “Купити”» і «Приховати із розділу “Інші сайти власника”».

Зазначивши перший чекбокс, ви забороните висновок майданчики в основній стрічці сайтів Ротапост. Це означає, що при безпосередньому пошуку майданчиків у цій стрічці, рекламодавець ваш сайт не знайде, у вас залишиться лише можливість виконання завдань рекламодавця. Система видасть оптимізатору список майданчиків, відповідних його критеріям. Якщо з цього списку він вибере ваш сайт, ви отримаєте роботу.
Другий чекбокс приховає інформацію про те, що ви власник безлічі майданчиків. Позначка в обох чекбоксов зменшить ймовірність визначення участі сайту в Ротапост — як відомо, багато оптимізаторів шукають сайти, не «засвічені» в біржах. Але роботи ви можете отримати менше.

Опис сайту повинне бути ємним — саме на нього в першу чергу звертають увагу рекламодавці і оптимізатори. Опишіть коротко переваги вашого сайту і вас особисто, що допоможе схилити чашу ваг, на якій лежить замовлення, на вашу користь.

Після цього вводимо ключові слова, за якими сайт буде видаватися в результатах пошуку майданчиків, якщо вони будуть задані рекламодавцем. Потім вказуються розцінки (на момент написання статті 1 долар дорівнює 60 рублів).

Ротапост пропонує якість допомоги автоматичні розцінки, высчитанные на базі тіц. Це здорово, але на ділі не може бути орієнтиром — існує безліч параметрів, якими керуються досвідчені оптимізатори при виборі майданчика для розміщення статті. І тіц не найголовніший з них — може бути майданчик з високим індексом цитування, але убита геть вихідними посиланнями, може бути і зворотна ситуація. Зрозуміло, що другий приклад зацікавить рекламодавців, на відміну від першого. Тому при введенні оцінок орієнтуйтеся на реальний стан вашого сайту, але в будь-якому випадку їх можна змінити, коли вам заманеться.

Останні кроки — вибір категорії (тематики сайту) і надання можливості рекламодавцям вимагати невеликий знижки. Після цього сайт відправиться на модерацію його статус буде відображатися в панелі вебмастера в розділі «Мої сайти».

Поки сайт модерується, доцільно підтвердити право володіння ним. Зробити це можна різними способами, на мій погляд самий зручний — підтвердження за допомогою розміщення через ФТП файлу-ідентифікатора в корені сайту.

Особливості роботи з Ротапост

Після прийняття сайту в систему почнеться повноцінна робота, інтенсивність якої в перший час залежить від якості вашого сайту і розцінок. Майданчик з’явиться в основній стрічці, якщо ви не заборонили її відображення. Потрапити в стрічку можна, пройшовши за посиланням «Придбати -> Сайти». Коли майданчик з’явиться в стрічці, перейдіть в її опис та оцініть опис очима рекламодавця. Можливо, потрібно буде щось підправити, підкоригувати і т. д.

Робота в Ротапост стандартна — ви отримуєте заявку на виконання завдання, оцінюєте можливість її виконання, потім приймаєте або відхилення її. Завдання можливі в трьох варіантах — «Стаття» (називається також «Пост»), «Прес-реліз» та «Вартовий». Статтю ви пишете самі, прес-реліз (вважай та ж стаття) надає рекламодавець, постовий — посилання, яка може розміщуватися як на старій, так і на новій сторінці. Останній варіант не дуже цікавий — вам доведеться самому писати коротеньку статтю, а вартість постового набагато менше, ніж розміщення повноцінної статті. Тим не менш, це теж заробіток.

Працюючи на безлічі подібних бірж в якості оптимізатора і власника майданчиків, зазначу, що в Ротапост є одна особливість. Багато недосвідчені оптимізатори, складаючи опис завдання, не вказують якість статті, а тільки унікальність. Так ось, взявши в роботу таке завдання, можна підсунути відверту халтуру у вигляді малоосмысленного тексту, пропущеного через синонімайзером — модерації статей, на відміну від Міралінкс, на Ротапост немає. При всьому цьому виконана робота буде відповідати вимогам. Чи варто займатися такими речами, вирішуйте самі. Зазначу лише, що в біржі є чорні і білі списки сайтів, які рекламодавець може закинути і ваш сайт. Зайве говорити, що потрапивши в білий список, ви можете отримувати регулярні замовлення.

Робота власника майданчика регламентується правилами, деякі з яких наведені у списку.

  • Пости, статті та посилання розміщуються назавжди. Вебмастер, який видалив оплачену посилання після виконання завдання, буде покараний, а гроші повернуті рекламодавцеві.
  • Посилання-постові можуть розміщуватися тільки в основному тексті статті. Заборонено розміщувати постові в коментарях і подібних елементах, укладати їх в тег noindex» і додавати атрибут «rel=nofollow».
  • Веб-майстер повинен за 5 днів схвалити заявку замовника. Після закінчення цього строку, заявка відхиляється, і зарезервовані гроші повертаються на баланс рекламодавця.
  • Вебмастер зобов’язаний виконати заявку протягом двох днів з моменту схвалення. В іншому випадку завдання видаляються (якщо термін не продовжений замовником — про це можна попросити, надіславши повідомлення).
  • Рекламодавець протягом 4 днів зобов’язаний перевірити виконану вебмайстром заявку. В іншому випадку вона автоматично буде зарахована як виконане.
  • Рекламодавець має право відхилити виконане завдання, якщо вебмастер порушив обумовлені умови розміщення. Відхилити завдання без причини не можна. Якщо оптимізатор безпідставно не прийняв завдання, то адміністрація може примусово зарахувати завдання виконаним.
  • Якщо майданчик вебмастера недоступна більше трьох днів, то адміністрація може порахувати завдання, пов’язані з цим майданчиком не виконаними і повернути гроші рекламодавцям.

Про розміщенні посилань

Кілька слів хочеться сказати про посилання. Звичайно, сайт повинен приносити прибуток, але слід пам’ятати, що посилання на неякісні сайти і взагалі посиланнями як такими можна легко перетворити свій майданчик в лінкопомийку. Заспамленность вихідними посиланнями легко перевіряється різними сервісами, xtool.ru, приміром. А такі перевірки робить будь-який мало-мальськи досвідчений оптимізатор. Один із сайтів Ротапост перевірений xtool, і на ньому виявлені перші ознаки заспамленности

Фактор якості свого майданчика як донора потрібно обов’язково враховувати, інакше ви не отримаєте, або отримаєте, але розцінки будуть мінімальні. Настійно рекомендую періодично перевіряти свій сайт xtool.ru — при перших ознаках заспамленности і зниження трасту подумайте про зміну стратегії роботи в Ротапост і проведіть роботу, спрямовану на підвищення трасту вашої майданчики.

Допомога початківцям

При роботі з будь-якою новою біржею завжди є питання. Відповіді на них ви зможете знайти в розділі допомоги, де все освітлено досить докладно і зі скріншотами. Форуму немає, тому в разі утруднень вам слід звертатися в підтримку Ротапост. Не можна сказати, що відповідають вони моментально, зате відповіді вичерпні і можна задавати будь-які питання.

Виведення грошей

Мінімальна сума для виведення грошей — 100 рублів. Виведення і введення коштів в Rotapost здійснюється через Webmoney, використовуючи WMZ або WMR гаманці. Оплати виробляються стабільно, нарікань в цьому плані немає. Висновок можливий не частіше 2 разів на місяць, можна налаштувати автоматичну виплату. Комісія Ротапост становить 15%.

Що сказати на завершення… Низькі вимоги до сайтів призводять до того, що на Ротапост безліч низькоякісних майданчиків, зроблені на швидку руку. Якщо ви власник такого сайту, то конкуренція буде досить високою. Але ті ж вимоги дозволять вам почати роботу — більш низького порогу на момент написання статті я не знаю. Далі все залежить від вас — «вбити» свій сайт надмірною кількістю вихідних посилань можна на будь-якій біржі, так само як і правильна робота допоможе вижити і закріпитися на будь-якій біржі, будь то Ротапост, Міралінкс або інший подібний проект. І якщо вам не терпиться почати заробляти на посиланнях, то альтернативи Ротапосту у вас немає — в іншому випадку вам доведеться зайнятися подальшим розвитком свого сайту, а вже потім додавати його в якусь іншу біржу статейного просування.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!