Просуваємо сайт з біржею Liex. Опис і принципи роботи

69

Liex — біржа статей, яка давно зайняла своє місце серед аналогічних ресурсів. І місце це одне з перших — варто подивитися на кількість використовуваних майданчиків. Та й відгуки seo-оптимізаторів на своїх блогах також багато про що говорять. Безумовно, вони різні, але в цілому картина про співпрацю з Liex складається цілком позитивна. Що ж, давайте і ми зануримося в світ статей, посилань, дізнаємося подробиці роботи з цим сервісом і як, використовуючи його, почати просувати свій сайт.

Про методі роботи бірж, подібних Лиексу, написано чимало, тому затримуватися довго на цьому питанні не будемо. Це посередник, з одного боку якого стоять рекламодавці із заявками на просування своїх сайтів, з іншого — вебмастери зі своїми сайтами у вигляді рекламних площ для виконання заявок рекламодавців. Рекламодавцями зазвичай є SEO-оптимізатори, що піднімають сайти своїх клієнтів. При цьому ніщо не заважає власнику сайту самому зареєструватися і почати «піднімати» свій ресурс, минаючи оптимізаторів.
Незважаючи на притаманне все бірж схожість методів роботи Лиекс має відмінності, і досить серйозні. За роки свого існування він перетворився на потужний багатогранний сервіс. Давайте розглянемо всі його можливості з точки зору власника сайту, який потребує розкрутки.

Отже, що ж пропонує Liex для просування сайту.

Почнемо з вибору майданчика. Він дуже зручний, так як всі майданчики розбиті модераторами по групах в залежності від їх якості. Найбільш якісні з них — це трастові сайти, потім йдуть стандартні і псевдосайти. Крім того, існує безліч фільтрів, які, враховуючи величезну кількість майданчиків, істотно полегшують їх вибір.

Тепер про оплату. Тарифи дуже гнучкі і дозволяють зробити оптимальний вибір: статті і посилання можна купувати на вказаний час, на час перебування в індексі пошукових систем і назавжди. Другий варіант дуже цікавий — фактично, це оплата за результат. Скільки днів статтю про ваш продукт знаходиться в індексі — за ці дні ви й платіть. Погодьтеся, цей варіант заслуговує уваги.
Серед інших можливостей біржі не можна не згадати про можливості автопродвижения: потрібно задати бюджет кампанії і вибрати параметри площадок за допомогою фільтрів. Система в автоматичному режимі буде розміщувати посилання статті та знімати неиндексируемые пошукачами після закінчення терміну розміщення або зміни параметрів майданчики.

Крім зручності роботи з майданчиками можна відзначити і роботу зі статтями. Їх можна замовити зі свого інтерфейсу, і при цьому можливі різні варіанти — написання нової статті, рерайт, розмноження. Існуючі статті можна на час призупинити і гроші за цей час не будуть зчитуватися. Цікава можливість редагування розміщених статей, в тому числі і масова.

Як почати роботу

З реєстрації, яка проста і забере не більше хвилини. Йдемо на сайт Liex, заповнюємо кілька полів реєстрації: ім’я, логін, e-mail, пароль — і можна заходити в створений обліковий запис. На цьому етапі можна вибрати тип інтерфейсу за замовчуванням: для вебмайстра або рекламодавця. Вибираємо останнім.

Після заходу в акаунт потрібно зайти в розділ «Особиста інформація», натиснувши на свій логін у верхній частині сторінки, або посилання «Профіль і налаштування». У неї є маса налаштувань і має сенс ознайомитися з ними, відключивши непотрібні опції. Наступний крок — створення рекламної кампанії.

Натиснувши на посилання «Рекламодавцеві» ми потрапимо в потрібний нам розділ. При наведенні мишки на посилання з’явиться випадаюче меню з безліччю пунктів. При виборі будь-якого з них всі інші з’являться на сторінці у вигляді бічного лівого меню.

При попаданні на деякі сторінки безліч посилань, чекбоксов і інших налаштувань можуть викликати деяке замішання. Для допомоги користувачам Лиекс має дуже корисну річ: у кожному розділі є посилання «Інструкція по використанню цього розділу», розташована в правій частині сторінки. Її призначення зрозуміло з назви. На новій сторінці відкриється докладний опис зі скріншотами і описом кожної кнопки та посилання. Наявність такої системи допомоги важко переоцінити.

При створенні нової компанії потрібно ввести її назву, опис і вибирати рубрику. На наступному кроці ми потрапимо на сторінку налаштувань кампанії. На ній безліч налаштувань: ви можете заборонити вебмайстру редагувати статті, встановити час перебування в індексі пошукових систем, автоматично знімати неиндексируемые Google і Яндексом статті і т. п. В завершенні буде запропоновано три варіанти збереження кампанії: просто зберегти, зберегти і зробити замовлення на написання статей, зберегти і почати ставити свої статті. Перший і останній зрозумілі, а при натисканні середнього ми потрапимо на форму замовлення статей «Додавання нового замовлення». Вона досить проста — вибираємо тематику, описуємо що нам потрібно, вказуємо назву і кількість символів, терміни написання і тип статті (копірайт — нова, рерайт — неохайно переписана стара). Після заповнення форми замовлення відправиться на виконання.

Всі створені кампанії відображаються в розділі «Рекламодавцеві->Кампанії». Для кожної кампанії відображаються її властивості і стан. Натиснувши посилання «Пошук майданчиків» ми зможемо вибрати підходящу площадку для конкретної кампанії. Умов пошуку і всіляких фільтрів на новій сторінці буде багато — як уже говорилося вибір дуже гнучкий. Описувати їх і дублювати інструкцію до кожного розділу немає сенсу: на сторінці є посилання для допомоги. По закінченні вибору задовольняють умов і запуску пошуку в нижній частині сторінки з’являться його результати. Кожен сайт-майданчик буде мати докладний опис. Багато скорочення спочатку будуть незрозумілі, але навівши курсор на будь-який з них у верхньому рядку таблиці результатів з’явиться його розшифровка.

У своєму аккаунті, крім усього іншого можна створювати групи кампаній, і застосовувати до них будь-які дії — зручна опція. Але, зрозуміло, без оплати жодна кампанія не буде розпочато. Можна для початку створити кілька кампаній, зрозумівши, як працює сервіс та ознайомитися з налаштуваннями. Після цього їх можна видалити, і, цілеспрямовано створивши потрібну, здійснити оплату.

Введення і виведення коштів в Лиекс

Для отримання інформації про грошових засобах потрібно зайти в розділ «Фінанси». Він має свої підрозділи: «Введення», «Висновок», «Переказ грошей» і т. д.

Основний шлях введення і виведення грошей через Webmoney у вигляді WMZ або WMR. Є також можливість оплатити послуги сервісу безготівковим переказом і перевести гроші з одного облікового запису на інший. Все інформація про фінансовий стан облікового запису весь час відображається в лівій частині сайту в полі «Гаманець».

Ця стаття не претендує на повне опис Лієкса. Її мета — ознайомити вас з цим сервісом, описати основні моменти і перші кроки. Які, до речі, не завжди очевидні — інтерфейс сервісу логічний, але простим його назвати не можна з-за великої кількості можливостей. Безумовно, ця біржа не єдина. В інтернеті є й інші системи для просування сайтів. І теж непогані. І навіть дуже непогані. Але Лиекс має одну важливу перевагу: в ньому є дуже багато сайтів-майданчиків з різними ціновими категоріями — деколи потрібно просування з мінімальними матеріальними витратами.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!