Про просування статтями і посиланнями. Як просунути сайт самому

75

Загальновідомо, що прибуток у більшості випадків може приносити сайт з високою відвідуваністю. Також відомо, що у великій мірі на цей показник впливає місце, займане сайтом по конкретному запиту у видачі пошукових систем. З цієї причини ведеться постійна боротьба за ці місця, звана просуванням. У цьому матеріалі ми розглянемо багато аспектів статейного просування, ознайомимося з основами і дізнаємося що потрібно, щоб просунути свій сайт.

Хочу обмовитися, що ніяких особливих секретів ви не знайдете — на просуванні заробляються великі гроші і всі нюанси роботи ви не знайдете ні в мережі, ні на цій сторінці. Але базові відомості, на підставі яких можна зробити перші кроки, ви отримаєте.

Просування статтями з посиланнями відноситься до зовнішньої оптимізації сайту. У більшості випадків під зовнішньою оптимізацією розуміється саме просування посиланнями або статтями, в яких є посилання. Перший спосіб називається посилальним просуванням, другий статейним.

Основи просування посиланнями та статтями

Зовнішня оптимізація — справа досить невдячна, особливо, якщо ви не знаєте базових принципів. Використовуючи неправильні методи, ви можете отримати зворотний результат — замість підняття сайту по потрібних запитах ви можете виявити, що він втратив існуючі позиції і просів. Невдячність полягає саме в цьому — на результати видачі впливає величезна кількість факторів, які враховують пошукові системи. Кількість зворотних посилань вважається одним з основних факторів, але алгоритмів пошукових систем не знає ніхто — це комерційна таємниця. Тому всі статті на подібну тематику є результатами досвіду багатьох оптимізаторів і певною мірою припущеннями. Тим не менш деякі з них можна сміливо спиратися, оскільки вони практично є аксіомою.

Сайти, які містять посилання на ваш сайт, називаються донорами, а самі посилання зовнішніми, що входять, зворотними або беклинками. Загальна кількість зовнішніх посилань називається посилальної масою, а збільшення їх кількості нарощування посилальної маси. Посилання можуть розміщуватися на донорах на певний час, або назавжди. Останній варіант називається розміщенням вічних посилань і саме про нього піде мова в цьому матеріалі. Спеціалісти, що займаються просуванням сайту, називаються оптимізаторами (мається на увазі зовнішня оптимізація сайту, частиною якої є просування посиланнями та статтями).

Що потрібно для просування сайту

У разі посилального просування все досить просто — вам потрібно мати список посилань на сторінки вашого сайту, які будуть просуватися. У разі статейного просування потрібні статті. Їх можна написати самому, можна купити чи замовити у копірайтера. Найкраще це зробити на біржах контенту і магазинах статей.

Біржі і магазини хороші тим, що наявність безлічі копірайтерів в одному місці передбачає конкуренцію, обмежує ціни у розумних межах. Другий важливий фактор — захист покупця. Якщо ви купили вкрадену з чужого сайту статтю, то гроші вам повернуть — для цього є арбітражні відділи. Якщо ви замовили у копірайтера матеріал, а він виконав його неякісно або не витримав ваші вимоги до завдання, то його роботу можна відправити на доопрацювання або оскаржити. Загалом, захист є і вас не обдурять.

Не можна також пройти повз порогу входження копірайтерів в біржу. Є місця, де будь-хто може продавати статті відразу після реєстрації, в інших спочатку потрібно пройти тест на граматику. Деколи ці тести досить складні, і зрозуміло, в цих магазинах якість статей на порядок вище. Ну, і ціни теж, хоча бувають винятки.

Для купівлі чи замовлення статті на біржі вам потрібно зареєструватися, поповнити рахунок і створити завдання для копірайтерів. Отримані заявки на виконання ви зможете прийняти або відхилити, якщо рейтинг копірайтера вас не влаштує. Купувати готові статті можна відразу.

Другий варіант отримання статей — їх замовлення безпосередньо у вебмастера або власника сайту. На біржах статейного просування, до яких ми зараз перейдемо, практично кожен власник майданчика пропонує послуги з написання статей. Це зручно, але ви не зможете до публікації статті оцінити її — це перше. По-друге, ціни на написання статей декілька вище, ніж аналогічні роботи на біржах копірайтингу. Хоча і в цьому випадку бувають винятки.

Отже, статті є, тепер треба знайти сайти, на яких будуть розміщуватися статті або посилання.

Де просувати сайт

Розміщення статей і посилань можливо двома способами — з прямим виходом на власника сайту, або на біржах посилального або статейного просування.

Обидва способи мають свої переваги і недоліки. Якщо ви знайшли у мережі підходить по тематиці сайт, зв’язалися з власником або рекламним відділом, і розмістили статтю з посиланням, то у вас немає гарантій, що через час посилання не знімуть. На жаль, але кілька разів мені доводилося стикатися з цим неприємним явищем. Перевагою є два моменти. Перший — сайт зазвичай не засвічений у біржах, другий — ні комісії, яку забирають біржі за транзакції (поповнення балансу тощо).

Один з варіантів прямого виходу — форуми по просуванню, на яких власники сайтів пропонують їх в якості майданчиків. І в цьому випадку у мене не найкращі спогади про таких сотрудничествах — аж надто багато сайтів з розміщеними матеріалами зникло, або посилання були зняті. Думається, така ситуація не в мене одного, і саме цей фактор став однією з причин найширшої популярності бірж статейного і посилального просування. Але якщо власник виявиться чесним, то такий варіант буде дуже непоганим.

Пропозиція на Searchengines

Форумів по просуванню досить багато, найвідомішим можна назвати Searchengines — на ньому обговорюються багато аспектів просування. Дуже корисний ресурс, рекомендую.

Тепер перейдемо до розміщення на біржах посилального або статейного просування.

Робота на біржах відрізняється винятковою зручністю і економією часу — будучи посередниками, вони об’єднують з одного боку оптимізаторів, званих також рекламодавцями, і власників майданчиків, на яких можна розмістити статті або посилання. Зрозуміло, що на відміну від пошуків підходящого донора при прямому виході на власника, час економиться немислимо — під рукою величезну кількість майданчиків зі всіма характеристиками.

Стрічка майданчиків на біржі Міралінкс

Як вже згадувалося, бувають біржі посилального або статейного просування. Посилальні біржі націлені на просування посиланнями, а статейні — статтями або постовими.

Вартовим називається невеличкий фрагмент тексту з посиланням, що розміщується на вже існуючій сторінці. Назва походить від англійського post (стаття на сайті). Зазвичай постової складається з одного речення до анкора, і після одного. Анкором називається видима частина посилання — усі слова в посиланнях цього матеріалу, є анкорами. Існують два принципово різних способу просування — анкорное і безанкорное. У першому в якості анкорів використовуються ключові слова, за якими потрібно просування, при безанкорном підході в якості анкора використовується ім’я або домен сайту. В обох випадках анкор є, але в останньому варіанті посилання називаються безанкорными.

Початок роботи на біржах просування не відрізняться бірж контенту — реєстрація, отримання аккаунта, поповнення рахунку. Після цього проводиться додавання посилань, постових або статей, потім вибір відповідних майданчиків і высылание заявок на розміщення. Власники майданчиків мають право відхилити вашу пропозицію, тому слід приділяти належну увагу якості статей.

Серед недоліків бірж слід відзначити велику кількість сайтів, заспамленных вихідними посиланнями.

Вихідними називаються посилання з сайту на інші сайти (протилежність вхідних посилань). Надмірна кількість вихідних посилань призводить до того, що сайт втрачає траст, стає заспамленним посиланнями і в якості донора є не найкращим варіантом. Подібні сайти називають линкопомойками.

Не можна пройти повз самої методики розміщення посилань — вони можуть публікуватися в автоматичному режимі без участі власника, або в ручному. Біржі з автоматичним розміщенням називаються линкоброкерами. Спрощено кажучи, власник сайта розміщує на своєму майданчику надається біржею код, який сам публікує посилання при отриманні заявок оптимізаторів. Варіант з ручним розміщенням є більш кращим — про це піде мова далі.

І завершуючи тематику бірж, зазначу одне з найважливіших переваг — вони більш-менш гарантують збереження посилань, а також можливість їх зняття, якщо щось пішло не так. Гарантія полягає в поверненні грошей, переразмещении на іншому майданчику і т. п. У мене був випадок, коли один з сайтів з розміщеною статтею припинив своє існування, і після звернення в службу підтримки мені дозволили розмістити статтю на іншому майданчику. Було це в Міралінкс. А взагалі подібні випадки на біржах виключно рідкісні, хоча зрозуміло, що вічного нічого не буває.

Особливості просування

Одним з найважливіших факторів при просуванні є якість донора, називається трастом. Публікація своїх матеріалів на заспамленных сайтах з низьким трастом може призвести до абсолютно протилежного результату, про що йшлося на початку статті. Тому однією з найбільш складних завдань є пошук якісного донора.

В ідеалі якісний донор не повинен брати участь у біржах, особливо в линкоброкерах. Це повинен бути регулярно оновлюваний сайт, з гарною відвідуваністю і тематикою, що відповідає тематиці вашого сайту. Він повинен відмінно індексуватися пошуковими системами і мати тривалий термін існування. Питання — де його знайти? Особливо з потрібної тематики. Саме з цієї причини всі біжать в біржі статейного просування, де вибір широкий. Так, там є неякісні сайти, є і сайти, створені тільки з метою заробітку на публікації реклами. Але навіть серед подібних майданчиків зустрічаються якісні, з гарною відвідуваністю і високим трастом — все залежить від власника і того, як він ставиться до свого сайту. Тому, перше і найважливіше правило виглядає так — всі майданчики потрібно перевіряти. На трастовий, заспамленность, відвідуваність та інші параметри. Причому робити це потрібно незалежно від того, де ви знайшли сайт — на біржі, форумі чи просто у мережі. Робити це потрібно на різних сервісах, не довіряючи відомостями, пропонованими біржами або заявами власників. Враховуючи той факт, що на просування завжди не вистачає грошей, шукаються майданчики подешевше і всі подібні перевірки віднімають багато часу — один сайт виявляється заспамленним, інший цьому плані начебто нічого, але засвічений у линкоброкерах. І т. д. і т. п. Але витрачений час того варто — цим ви убезпечите себе від неякісних вхідних посилань.

Тепер про анкор. Цей Фактор не менш важливий, ніж трастовий донора. Справа в тому, що безанкорниє посилання вважаються природними — на будь-який сайт рано чи пізно починають посилатися інші сайти, використовуючи при цьому як анкора доменне ім’я. Взагалі, просування посиланнями та статтями з посиланнями вважається штучним маніпулюванням видачею пошукових систем і, м’яко кажучи, не вітається останніми. В деяких випадках навіть замість терміна «статейное просування» сором’язливо використовується словосполучення «статейний маркетинг», але суті справи це не змінює. Так ось, саме безанкорниє посилання дозволяють уникнути всіляких фільтрів (покарань) від пошукових систем — вони виглядають природно. Звідси випливає друге важливе правило — поряд з анкорним просуванням, в обов’язковому порядку потрібно використовувати публікацію безанкорных посилань. У мережі існують різні варіанти чергування анкорных і безанкорных посилань, але ясно одне — безанкорных повинно бути значно більше, ніж анкорных. Можете вважати це залізним правилом. Порушите його — з високою ймовірністю залетите під фільтри.

І нарешті про линкоброкерах. У більшості випадків всі рекомендують уникати майданчиків, які беруть в них участь в них, а в деяких біржах статейного просування такі сайти позначаються особливими мітками. Сперечатися не буду, я всіляко намагаюся дотримуватися цього правила. Але якщо б все було таким чином, то линкоброкеры давно припинили б своє буття. Але відома Sape існує десятиліття, а це означає, що багато оптимізаторів використовують її можливості при просуванні. Кілька разів робив це і я, розміщуючи статті на сайтах, які беруть участь у цьому сервісі. Це були відмінні у всіх відносинах сайти з гарною відвідуваністю і трастом. Але якщо ви початківець продвиженец, то краще уникати подібних дослідів.

Де перевіряти донори

Повторюся, будь майданчик потребує перевірки. На жаль, переважна кількість сервісів пропонують платні послуги. Безкоштовно можна відносно перевірити якість майданчиків на xtool.ru і checktrust.ru. Xtool дозволяє перевірити траст сайту, Checktrust серед усього іншого цікавий можливістю отримання інформації про причетність передбачуваного донора до комерційного розміщення посилань — участі в біржах і линкоброкерах. Розділ називається «Барига Чекер», він спеціально призначений для пошуку продажних сайтів.

Заспамленный сайт з низьким трастом на xtool.ru

Засвічені в біржах і линкоброкерах сайти з «Бариги»

Якщо вести мову про платних сервісах, то їх досить багато. Одним з найвідоміших є RDS, який надає можливість роботи як в онлайн-режимі, так і у вигляді настільної програми. RDS показує різні параметри передбачуваного донора, в тому числі і його причетність до бірж і линкоброкерам. Робить це він краще «Бариги», але безперечно варто використовувати обидва сервісу.

Засвічені в біржах і линкоброкерах сайти в RDS

Розцінки RDS дуже демократичні, для самостійного просування 10 баксів вам вистачить надовго. Повірте, це будуть найменші витрати всієї вашої кампанії по просуванню.

Основні відомості ви отримали, але ця інформація є лише верхівкою айсберга, яким є просування. Справа ця відповідальна, що вимагає аналізу та терплячості — результати наполегливої праці проявляються не відразу. Пошукові системи взагалі інерційні в цьому плані — це тільки здається, що сайт втратив позиції раптово. Насправді тривалий час відбувалися процеси, про які ви просто не знали — почали ворушитися конкуренти, зникла частина зовнішніх посилань, сайти-донори втратили траст і т. д. Не менш тривалого часу вимагає і зворотний процес, тому запасіться терпінням. Поспіх у просуванні ніколи не було союзником через раптовий вибух посилальної маси можна запросто потрапити під фільтри. А вибратися з-під них дуже непросто…

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!