Непопулярний блозі. Які причини цього? Про основні помилки блогерів

4

У мережі інтернет можна знайти безліч порад як створити блог, розкрутити його і вести. Цій тематиці присвячені книги, в яких усе розкладено по поличках і даються всі тонкощі ведення блогу чи сайту. Але завжди є основи, без яких не можна домогтися гарної відвідуваності блога. Ігноруючи їх, вам не вдасться зробити свій блог успішним і, як наслідок цього, грошей ви на ньому заробите.

Причини не успішності блогу можуть бути різного роду. В цілому їх можна розділити на два чинники: технічний і людський. До технічного фактору можна віднести роботу сервісу на якому працює блог, роботу движка (CMS) сайту і інші проблеми технічного порядку. Зрозуміло, що такий поділ дещо умовний, тому що рішення в будь-якому випадку приймає людина, але так все ж воно дає певну логічну структуру.

Людський фактор не успішності блогу

Існує велика кількість причин, за якими блог не стає популярним. Можна довго перераховувати їх, але в корені більшості з них знаходиться одвічний людський порок — лінь. Втім, багато хто вважає її двигуном прогресу. Ну, а вже на другому місці можна поставити недосвідченість і відсутність знань. Чому на другому? Бо працьовита та цілеспрямована людина займеться самоосвітою і через деякий час заповнить прогалину в знаннях, чого від ледачого ніколи не дочекаєшся. Тепер перейдемо безпосередньо до помилок.

Орієнтація блогу тільки на ЅЕО

ЅЕО (SEO — Search Engine Optimization) — комплекс заходів для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем. Пошукова система серед інших параметрів сайту враховує щільність ключових слів.
Ключове слово — слово в тексті, здатне в сукупності з іншими ключовими словами представляти текст. Говорячи зрозумілою мовою саме за цими словами пошукова система шляхом складних алгоритмів створює для себе уявлення про вміст сторінки.

Як вже говорилося, рад для блогерів-початківців повно, і звучать вони в цілому так: пишіть якісний контент, який приверне і утримає відвідувачів блогу. При цьому слід розробити СЕО-стратегію розвитку блога. Це передбачає серед іншого використання ключових слів. І найчастіше їх використання перетворюється в повний абсурд: вміст сайту настільки переповнене ключовими словами, що читати просто неможливо. Кому цікаво читати такі статті? Нікому. Та й такий спосіб розкрутки може привести до плачевних результатів — пошукова система може подумати, що це спам і не індексувати документ. Навіть якщо пощастить і сайт вийде на хороші позиції в пошукових системах — навряд чи відвідувачі надовго затримаються на такому сайті.

Думаю, думка зрозуміла: все добре в міру. І свій блог потрібно створювати для людей, а вже потім використовувати методи, що поліпшують позицію сайту в пошукових системах.

Повне ігнорування ЅЕО

Протилежність попередньому пункту. Люди, які починають вести свій блог, іноді просто не знають про цих трьох таємничих буквах і пишуть статті, абсолютно не піклуючись про те, як він виглядає в пошукових системах. Така крайність теж небажана. Знаменитий людина може вести свій блог, не замислюючись ні про що, і висока відвідуваність йому гарантована. А вас і ваш блог не знає ніхто, і він, чесно кажучи, нікому не потрібен. Ваше завдання — довести зворотне, використовуючи методи пошукової оптимізації.

Помилка у виборі тематики блогу

Незацікавленість темою блогу — поширена помилка початківців блогерів. Підтримувати блог, який не цікавий автору, нелегко. Журналіст-професіонал може писати про різних темах все життя і для нього в цьому немає проблеми. Але адже не все-таки журналісти-професіонали. Наслідок такої помилки — поступове згасання блогу. Ейфорія перших днів проходить і залишається нецікава робота, яку потрібно робити кілька разів на тиждень. Багатьом це не під силу.

Переоцінка власних можливостей

Навіть якщо тема цікава, багато автори блогів кидають через певний час їх ведення. Дуже багато — з-за переоцінки своїх сил. Хтось відчув, що написання статей забирає надто багато часу. І час це незрівнянно з отриманим прибутком. Хтось думав, що все робиться легко і швидко. А для кого-то написання статей виявилося взагалі непосильною справою, а вчитися людина не хоче. Результат усього цього — безліч блогів, які по суті мертві і тільки засмічують інтернет.

Неграмотність у веденні блогу

Іноді зустрічається і така ситуація: людина має завзятість, поставив собі мету і йде до неї, не володіючи при цьому необхідними якостями — насамперед елементарною грамотністю. Помилки мають властивість проникати куди завгодно, повірте людині, яка має великий досвід роботи у засобах ЗМІ та поліграфії. Але якщо помилка — це, за великим рахунком, наслідок звичайної ліні, то для пояснення неграмотного написання блогу я не можу підібрати слів. Ну, можна ж після написання статті кинути її в Word, який підкреслить помилки і друкарські помилки. Або створювати статтю безпосередньо в Worde, включивши перевірку правопису. Невже це важко? Але роблять це далеко не все і іноді стає просто смішно, читаючи іншу статтю. Другий раз на такий сайт я ніколи не повернуся…

Некомпетентне ведення блога

Ще один спосіб вбити свій блог — некомпетентність у вибраній тематиці блогу. Як мовиться, без коментарів. Створити свій блог можна за пару тижнів, взявши матеріали з інших сайтів. Адже багато роблять так. А ось інформацію перевіряють не всі. Чи Не тому інтернет повний однакових статей, багато з яких несуть явну нісенітницю. Або інформація на них просто застаріла, а автор блогу підносить її як новину. Компетентна людина, прочитавши таку статтю, другу читати не стане. І якщо залишить відгук, але він буде не самим хорошим.

Технічні причини не успішності сайту

Багато початківці блогери йдуть по шляху здешевлення проекту, що зрозуміло — не хочеться ризикувати, так і знамениту рекламну фразу «Навіщо платити більше?» теж ніхто не відміняв. В результаті людина купує самий дешевий хостинг і отримує зовсім недешеві проблеми, найпоширеніша з яких — періодичне відсутність сайту в мережі. При цьому сайту може не бути в мережі декілька годин в день, а ви навіть не будете знати про це, задоволено потираючи руки і радіючи, що все класно працює. Безумовно, високої відвідуваності сайту в такій ситуації ви можете не дочекатися. Та й стабільна, але повільна робота сервера теж не додасть відвідувачів.

Наступний, не менш явний момент — генерується HTML-код веб-сторінки, незалежно від того, що ви використовуєте — CMS або завели блог на одному з безкоштовних сайтоконструкторов. І ті, і інші часто видають такий сміття у вигляді зайвого коду, що стає не по собі. Всі сайти ЅЕО-оптимізації пишуть, що код вмісту веб-сторінки має бути максимально близько до її початку. Чи зможете ви це зробити на безкоштовному блозі, створеного на базі конструктора? Не впевнений.

Зрозуміло, що ця тема для більш серйозного дослідження і багато хто не зрозуміють того, що написано. Але мати це на увазі потрібно, рано чи пізно ви зрозумієте про що йде мова.

Безумовно, багато знайдуть ще з десяток помилок у веденні блогу. Не буду сперечатися, вони є. Мета цієї статті — визначити головні з них. Нехтування зазначеними вище правилами може обернутися втраченим часом, а іноді і грошовими коштами. Сукупність же все помилок просто поставить хрест на ваших зусиллях. Людина, що не знає правил дорожнього руху, неминуче потрапить в аварію при спробі повісті автомобіль. Цей принцип можна сміливо проектувати на ведення блогу. В інтернеті з’явилося влучну назву для неякісних, нікому не потрібних блогів. Їх називають, вибачте за вираз, говноблогами. Не дайте свій блог назвати таким ім’ям. Може, тверезо оцінивши свої якості і сили, взагалі не починати його.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!