Заробіток копірайтингом з Адвего. Як заробити написанням статей з Advego

3

Адвего відрізняється від інших бірж копірайтингу — у цього проекту поріг входження як такий відсутній. Кажучи іншими словами, ви зможете заробляти практично відразу після реєстрації. У цій статті ми розглянемо основні моменти роботи в цій біржі, ознайомимося з системою рейтингу і навчимося продавати статті.

Advego — найвідоміша біржа статей. Її керівництво без усякої скромності називає себе біржею номер один, і якщо це і не так, то небагато знайдеться подібних проектів, готових оскаржувати це заяву. Популярності та розкрутці біржі значною мірою сприяла її програма перевірки унікальності, і можливість зробити те ж саме в режимі онлайн. Проект веде свою історію з 2008 року, міцно стоїть на ногах, так що в його стабільності немає і тіні сумнівів.

Як вже говорилося, вхід на Адвего легкий — ніяких тестів на грамотність, подібних Копилансеру, всі види робіт вам доступні відразу після реєстрації. Але це не говорить про те, що неписьменна людина зможе заробляти на Адвего — в системі досить жорстка система покарань, не вибачаюча копірайтерам розхлябаності. А мірилом майстерності копірайтера є рейтинг — оскільки немає тестів, які залишають некомпетентних шукачів роботи за бортом, то замовникам доводиться орієнтуватися саме на нього. Загалом, в цьому плані Адвего не відрізняється від інших бірж. Почнемо роботу.

Робота з Адвего

Співпраця з біржею починається з реєстрації. Йдемо на Advego.com, реєструємося. Реєстрація проста, серед іншого важливо зазначити, з якою метою ви збираєтеся реєструватися.

Наступний крок — заповнення профілю. Він необов’язковий, але краще описати свої навички і завантажити фотографію — поки рейтинг низький, потенційні замовники будуть орієнтуватися на ваш профіль. Немає опису — не буде і роботи. В особистому профілі можна виставити і свої мінімальні розцінки — при пошуку замовлень у загальній стрічці не будуть відображатися роботи, вартість яких нижче ваших.

Заробіток на замовлення

Йдемо за посиланням «Пошук роботи» в розділ завдань. Адвего пропонує замовлення не тільки копірайтерам, тому для вибору потрібної вам роботи є фільтри. Один з них дозволить вибрати тип завдання — вибираємо «Копірайтинг», після чого в загальній стрічці замовлень залишаться тільки текстові замовлення.

При необхідності можна використовувати додатковий фільтр, що дозволяє зробити більш тонкий пошук. Фільтр дуже потужний, вказати можна практично все — діапазон цін, кількість символів, тематику і т. д. Частина фільтра представлена на скріні, у повному розмірі він дійсно великий.

Після роботи фільтра можна приступити до вибору відповідного замовлення. Стрічка замовлень Адвего має багато спільного з літами інших схожих сервісів — ви зможете дізнатися загальну вартість замовлення, вартість за 1000 символів, час виконання і опис самого завдання.

Певний інтерес представляє посилання «Обговорення замовлення». Перейшовши по ній, ви зможете залишати коментарі, задавати питання замовнику і т. д. Іноді завдання складаються з декількох частин, які беруть в роботу різні копірайтери. Зайшовши в обговорення таких замовлень, часом можна виявити цілі гілки коментарів, з яких можна зрозуміти особливості роботи.

Для виконання завдання потрібно натиснути на кнопці «Взяти в роботу» — це очевидно, але якщо завдання складається з частин з різною тематикою, то згаданої кнопки не буде. Вам спочатку доведеться вибрати тему, а вже потім брати замовлення в роботу.

Після натискання кнопки виконання замовлення шлях до відступу ще є — з’являться інформація про термін виконання замовлення та можливість відмови або початку виконання.

Якщо ви вирішили відмовитися, то зробіть це протягом 30 хвилин — в цьому випадку ваш рейтинг не постраждає.

Ще одним варіантом замовлення може бути тендер — його ознакою є кнопка «Подати заявку». В цьому випадку вам доведеться відправити замовнику інформацію про себе, свій досвід роботи, знайомство з тематикою та іншими моментами, які можуть спонукати замовника до співпраці саме з вами. Відмінним доповненням будуть зразки раніше написаних статей. Якщо вам вдасться переконати замовника, то ви отримаєте в акаунті і поштою повідомлення про схвалення вашої заявки, а в замовленні з’явиться кнопка «Взяти в роботу».

Успішно виконані завдання будуть збільшувати ваш рейтинг, невиконані знижувати. Тому до вибору завдань потрібно підходити обачно. Якщо є незрозумілі моменти, краще зв’язатися з замовником і прояснити їх.

Тепер перейдемо до заробітку шляхом продажу готових статей.

Заробіток в магазині статей

Йдемо в магазин статей за однойменною посиланням, потім по посиланню «Продати статтю». На сторінці з’явиться звичайна форма для додавання статей. Всі поля стандартні — заголовок, опис статті, вибір рубрик, встановлення ціни та інші, не викликають інтересу і складностей при заповненні. Набагато цікавіше вимога до унікальності статей, яке встановлює мінімальний поріг на рівні 90% Плагиатусу.

Адвего Плагиатус вважається однією з програм, де добитися унікальності не дуже просто. Але поріг у 90% більше ніж переборний, на інших біржах він деколи вище (але з іншим сервісам перевірки унікальності). Думається, судження про надмірну суворість Плагиатуса дещо перебільшено — я провів порівняльний тест різних програм і сервісів для перевірки унікальності, ніяких особливостей в онлайн-версії Адвего помічено не було.

Як вже говорилося, в Адвего немає тестів на грамотність, але існує досить сувора система покарань, що захищає покупців статей. Тому статті не повинні містити граматичних помилок будь-якого роду — інакше вони не допускаються в магазин і повертаються для доопрацювання. Якщо матеріал повертається на доопрацювання 3 рази поспіль, то можливість виставлення статей в магазин блокується мінімум на 3 дні, а надалі — на 7 і більше днів. Приблизно такі ж покарання слідують за низьку унікальність. Висновок очевидний — якщо хочете заробляти в магазині, то ретельно перевіряйте матеріал на наявність помилок, не забуваючи про унікальність.

Якось після просування одного сайту у мене залишилося кілька матеріалів, куплених на Textsale (проект був низькобюджетний, а Textsale славиться дешевизною статей). Я вирішив їх продати на Адвего, але матеріали просто не взяли — надто багато було помилок в пунктуації. Довелося переписувати і тільки з другого заходу статті пішли в продаж.

Такий підхід може здатися надмірно жорстким, але поставте себе на місце покупця. Я, наприклад, почав по-іншому ставитися до Textsale, незважаючи на всю популярність цього магазину. І якщо будуть потрібні дійсно якісні матеріали, певно піду вже в Адвего або Копилансер.

Повернемося до додавання статті в магазин. Перед додаванням потрібно перевірити унікальність матеріалу в онлайн-сервісі Адвего. Як я говорив, складнощів у самому додавання немає, за винятком створення короткого опису. Його не потрібно вводити вручну або копіювати — для його створення потрібно виділити потрібний фрагмент тексту і натиснути кнопку «Короткий текст». Опис скопіюється автоматично, а в тексті з’являться теги [desc]…[/desc]. Прибирати їх не потрібно.

Після додавання статті вона з’явиться в вашому розділі статей в неактивированном вигляді. Буде зазначено, що унікальність не перевірена, це нормально — першу перевірку ми робили для себе.

На цьому етапі статтю ще можна змінити, вона буде у ваших чернетках. Після натискання «Виставити на продаж» стаття відправиться на модерацію. За правилами системи вона не повинна займати більше трьох днів, зазвичай статтю перевіряють протягом доби. Якщо стаття не пройде модерацію, вам будуть вказані причини — ви повинні відредагувати матеріал і зберегти його. Після збереження він автоматично відправиться на повторну модерацію, тому доробіть матеріал повністю! У разі успішного проходження матеріал з’явиться у вашому розділі статей, виставлених на продаж, і загальній стрічці магазину.

Змінити статтю ви вже не зможете, вам буде доступно зміна ціни або видалення статті з магазину.

І наостанок кілька правил магазину. Серед інших вимог до статей можна відзначити заборону продажу рерайтингу під виглядом копірайтингу, заборона використання відсканованих текстів, а також штучне збільшення унікальності шляхом заміни кириличних літер схожі на латинські. За останнє порушення взагалі можливий довічний бан аккаунта.

Інші моменти роботи

У новачків будь-якого сервісу завжди є питання, які допомагає вирішити FAQ або розділ допомоги. На Адвего всього цього немає, натомість пропонується блог і форум. Більшість відповідей ви зможете знайти, але зроблено все якось незручно. Виведення зароблених грошей стає можливий по досягненні 500 рублів (на момент написання матеріалу 1 долар дорівнює 63 рублям) на Webmoney (в рублях або доларах), Qiwi або пластикову карту.

Тепер про вирішення спірних моментів. В магазині такі неможливі — покупець бачить товар і його технічні характеристики, а ось при виконанні завдань спірні ситуації трапляються. Для їх рішень існує арбітражний відділ, але це крайній випадок. Зазвичай замовник пропонує доопрацювання виконавцю завдання, останній вправі відмовитися від неї, або вимагати додаткову плату, якщо впевнений в точному виконанні техзавдання. Момент досить делікатне, бо все залежить від особливостей завдання, точності її виконання, а також характеру самого замовника. Але можливість відмови від доопрацювання є, після цього замовнику залишиться прийняти роботу і оплатити її, або відмовити в оплаті. От після цього можна писати заявку в арбітражний відділ.

І на завершення про рейтинг. Його значення в Адвего переоцінити важко, але підняти рейтинг можна не тільки виконанням завдань, але і продажем статей в магазині. На біржі багато копірайтерів, має дуже високий рейтинг, виконавши при цьому лише кілька завдань.

На скріні представлені дані одного з таких авторів. Як бачимо, задній практично немає, упор зроблений на магазин. При цьому автору вдалося потрапити в білий список у 13 замовників, що певною мірою може давати більш-менш стабільну роботу.

Адвего досить цікавий сервіс для заробітку. Його найважливішими особливостями можна назвати безсумнівну стабільність проекту, а також можливість заробляти не тільки копірайтингом в чистому вигляді — є завдання перекладачам, можна брати в роботу публікації відгуків та коментарів на різних сайтах, є голосування, лайки і репости. І всі завдання, незалежно від складності, доступні відразу після реєстрації. Так, ручна модерація в магазині досить сувора, але це скоріше необхідність, ніж самої біржі — тексти, насичені помилками, вам буде важко продати в будь-якому місці. Можливо парочку і куплять, але не більше — в будь-якому магазині є чорні і білі списки авторів статей та замовники активно їх використовують при покупці матеріалів. Якщо ви вважаєте мою точку зору помилковою, то тоді вам залишається лише textsale.ru — модерація там така сувора.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!