Біржа вічних посилань Refad. Опис Рефад. Особливості роботи

5

Заробіток на блозі, просування статтями і посиланнями явно стає популярним заняттям. Чим же ще можна пояснити появу нових сервісів для просування сайтів? У цьому огляді ми ознайомимося з біржею постійних посилань Refad.net — новим проектом, який намагається зайняти своє місце під сонцем і потіснити більш іменитих конкурентів.

Опис Refad

Біржа створена наприкінці 2010 року. При її створенні були використані технології Sencha (ExtJS), що застосовуються для розробки інтерфейсів веб-додатків. Забігаючи наперед скажу, що саме інтерфейс став фірмовою «фішкою» Refad. Як, втім і сама робота біржі: за кілька місяців її існування кількість користувачів збільшилася до декількох тисяч, а кількість майданчиків — більше тисячі. Не пригадую, щоб останнім часом у когось був такий старт. І це при тому, що вимоги до сайтів досить суворі:

  • Сайт повинен існувати не менше півроку;
  • Мати не менше 25 сторінок в індексі Яндекса.

Фактично, більшості сайтів під АГС (який у більшості випадків залишає 10-30 сторінок в індексі Яндекса) шлях в Refad закритий. Як і всіляким варезникам і сайтів, розташованих на безкоштовних хостингах. Кожен сайт проходить ручну модерацію, що служить додатковим бар’єром для ГС сайтів. А ось про відвідуваності сайту нічого не сказано — вона може бути будь-якою.
Всі сайти діляться на дві бази — «Стандарт» та «Преміум», що містить більш високі вимоги. В неї потрапляють сайти, що відповідають кожному з вимог:

  • тіц повинен бути більше 10
  • PR — більше 1
  • Відвідуваність — від 50 уніків в день
  • Присутність в Яндекс.Каталозі
  • Вік від 2 років (або від 1 року, якщо на думку модератора сайту якісний)

З вимогами до сайтів розібралися, йдемо далі.

Початок роботи в Рефад

Початок співпраці починається з реєстрації — йдемо на ReFad, заповнюємо поля форми і після завершення процесу заходимо в акаунт.

Практично для будь-якої людини віконно-десктопний інтерфейс Refad буде незвичний — позначаються роки роботи з звичайними біржами. Але під словом «незвичний» не мається на увазі незручність. Швидше навпаки: по-перше, все логічно і завжди під рукою, а по-друге, інтерфейс дуже швидко працює — технологія ExtJS робить свою справу. Так що після натискання елемента меню чекати по півхвилини не доводиться. І вже при роботі в інших біржах відчувається дискомфорт — до хорошого швидко звикаєш… Давайте, почавши роботу, ознайомимося з інтерфейсом ближче.

Робота вебмайстра в ReFad

При розміщенні посилань вебмастер повинен дотримуватися правил системи:

  • Всі посилання розміщуються назавжди. Знімати посилання категорично заборонено (покарання — блокування акаунту).
  • На сторінці може бути розміщена тільки одне посилання. Заборонено розміщувати посилання на сторінках, де здійснюється продаж посилань (як автоматично, так і ручних).
  • Заборонено розміщувати посилання в усіх видах коментарів та інших місцях, де матеріал може додаватися будь-яким користувачем сайту.
  • Заборонено розміщувати посилання в унікальних публікаціях.

Знаючи ці правила, можна почати роботу. Додаємо сайт в систему: йдемо «Вебмастер -> Мої сайти -> Додати сайт», вводимо адресу і мову сайту. По закінченні цього процесу сайт відправиться на модерацію, яка зазвичай триває до 24 годин.

Наступний крок після прийняття сайту — налаштування: його опис, встановлення цін і т. п. Все це робиться на вкладці «Налаштування сайту» і «Встановити ціни». При цьому в налаштуваннях можна вказати видимість сайту — зробивши сайт невидимим, ми зможемо самі шукати заявки, не отримуючи їх від оптимізаторів. Для пошуку заявок є вкладка «Пошук кампаній».

Управління отриманими від оптимізаторів заявками здійснюється у вкладці «Завдання та пропозиції». Після прийняття (схвалення) заявки вона з’явиться у вкладці «Очікують написання». Після виконання заявки слід натиснути на зелену галочку у завдання і ввести адресу розміщеної посилання. Після цих кроків завдання переміститься в «Очікують на перевірку». На виконання заявки вебмастер має 5 днів.

Коли рекламодавець перевірить і схвалить роботу, заявка перейде у вкладку «Очікують індексації», якщо посилання розміщена на новій сторінці. Якщо посилання розміщена на вже проіндексовану сторінці, то завдання потрапить в розділ «Оплачені».

Тепер про виведення грошей: у системі існує поріг, рівний 3 місяцям. Після закінчення цього терміну вебмастер зможе виводити гроші в будь-який момент. Оплата буде зроблена за дотримання вищевказаних правил системи.

Виплати здійснюються через WebMoney. Мінімальної суми на виведення немає.

Кроки рекламодавця в Refad

Насамперед торкнемося гарантій розміщення посилання для оптимізатора це має велике значення. Refad дає тримісячну гарантію на розміщені посилання — в разі її зникнення гроші повертаються в 100% розмірі. Якщо вебмастер зніме посилання, то його аккаунт блокується, а дані заносяться у чорний список. У певному сенсі це теж можна віднести до гарантійних зобов’язань — кому захочеться ризикувати своїм майданчиком.

Робота оптимізатора починається зі створення рекламної кампанії: «Оптимізатора -> Мої кампанії -> Створити нову кампанію». Нам належить вибір параметрів майданчиків: кількість посилань на сторінці, рівень вкладеності, визначитися, чим буде просуватися сайт — посилання або нотатками, вибрати тематику майданчиків і т. п. Після завершення слід визначитися з видимістю кампанії у вкладці «Установка видимості». При відкритій ви будете отримувати пропозиції від вебмайстрів, при прихованій вони вас не побачать і посилати замовлення вам доведеться самим.

Вкладка «Додавання/видалення посилань» призначена для управління посиланнями. Кампанія може складатися не з однієї посилання, і якщо виникла необхідність додати декілька, то зробити це можна саме у вищевказаній вкладці.

І останнє — встановлення розцінок. Крок цей опціональний, його можна пропустити. Але при бажанні можна встановити власні розцінки на просування, показавши таким чином вебмайстрам свою цінову політику.

На наступній стадії потрібно ввести гроші в сервіс («Баланс -> Поповнити рахунок»). Оптимальний варіант введення — через Webmoney. У цьому випадку відсутня комісія і немає мінімальної суми — запровадити можна навіть 1 бакс. Такі умови не можуть не радувати — можна перевести на свій баланс кілька доларів і спробувати попрацювати з сервісом. Крім Webmoney є можливість введення грошей через Яндекс.Гроші, RBK Money, з допомогою SMS та через інші сервіси.

Після прийняття я вебмайстром заявки її сума блокується на основному балансі та протягом 5 днів завдання повинно бути виконано. Якщо за цей строк посилання не буде розміщена, то завдання автоматично відміниться і зарезервовані для його виконання гроші розблоковуються.

У свою чергу після виконання заявки у вас є 5 днів на її перевірку. Якщо ви за цей час не перевірите роботу, то вона зараховується автоматично і гроші перейдуть на рахунок вебмастера.
Невикористані кошти можна вивести на Webmoney з комісією 0,8%.

Я не хочу порівнювати Refad.net з іншими сервісами — RotaPost, GetGoodLinks та іншими. Незважаючи на те, що багато хто вже говорять про заміну GetGoodLinks, я б утримався від таких гучних висловлювань. Поза всяким сумнівом Refad претендує на звання якісної біржі, але їй потрібно пройти стадію становлення і визнання. А для цього потрібен час.
Що ж стосується співпраці з Рефад, то пробувати, безумовно, потрібно. І вебмайстрам, і оптимізаторам. Читаючи подібні огляди можна отримати тільки базові відомості, але не досвід роботи.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!