Просування сайту на Ротапост. Опис роботи Rotapost

10

Одним з критеріїв, за яким можна судити про доцільність співпраці з будь-яким сервісом інтернету, є його стабільність і час існування. Біржі Ротапост в цьому відношенні можна довіряти — проект, що вийшовши на арену статейного просування пізніше інших, зумів закріпитися. Просуваючи свій сайт в Rotapost, можна бути впевненим, наскільки це можливо при роботі з біржами, що проект не закриється, а разом з ним пропадуть розміщені вами статті та посилання.

Опис Rotapost

Ротапост існує з 2009 року. Біржа позиціонує себе як рекламна, серед всіх її можливостей найбільший інтерес представляє розміщення посилань у постових і статтях, написаних вами або вебмайстром.

Найважливіша особливість Ротапост — якість майданчиків. Біржа приймає практично всі сайти з будь відвідуваністю. Як результат, в Ротапост багато неякісних блогів, хоча є звичайно і хороші, якісні ресурси.

Погано це чи добре? Будь-який з цих відповідей буде невірним — я запросто підняв на Ротапост безліч сайтів по потрібних запитах. Так, низькочастотні запити були, але і витратив я мізерні суми, використовуючи безанкорное просування і, скажімо так, не дуже якісні майданчики. Питання: навіщо платити більше, якщо є результат? Останнім часом я більше просуваю сайти на Міралінкс, але причиною тому є не якість майданчиків (дерьмовых сайтів вистачає на будь-якій біржі), а страхування себе від того, що якщо «впаде» одна з бірж, то сайти «просядуть» за просуваються запитам значно менше. Як кажуть, не тримай яйця в одному кошику.

Реєстрація і початок роботи в Rotapost

Робота починається з реєстрації. Йдемо на Ротапост, заповнюємо пару полів і вперед — можна заходити в аккаунт. В біржі він загальний для оптимізаторів і власників сайтів, всі ваші дії будуть виконуватися з панелі рекламодавця.

Для покупки посилань потрібно поповнити баланс, але я б не поспішав робити це. На мій погляд, спочатку слід пошукати майданчики — якщо ви не знайдете того, що вам потрібно, який сенс заздалегідь переводити гроші? Їх можна вивести назад, але комісію за транзакцію ви втратите.

Самий зручний спосіб роботи — створити рекламну компанію («Рекламодавцям -> Додати кампанію»). У цьому випадку куплені посилання будуть структуровані по компаніям, що виключає бардак в панелі управління.

Отже, компанія створена, тепер потрібно визначитися, яким чином просувати сайт. Просування в Ротапост можливо за допомогою статей (називаються також постами), прес-релізів або постових.

  • Стаття (пост) пишеться вебмайстром на підставі ваших вимог і розміщується на окремій сторінці сайту. Відповідно до вимог Ротапост, стаття повинна попадати в загальну стрічку сайту і RSS-канал.
  • Прес-реліз — це готовий матеріал з посиланням, що передається вебмайстру для розміщення. Вебмастер має право розміщувати прес-реліз в спеціальному розділі сайту, сторінки якого не потрапляють у загальну стрічку майданчики.
  • Постової — окрема сторінка, розміщується на існуючої або нової сторінки сайту вебмастера. Ви самі готуєте постові, вказуючи в них анкор. Посилання може оточувати околоссылочным тематичним текстом.

Я вкрай рідко довіряю вебмайстрам написання статей, особливо, якщо вони вузькотематичні. Але це лише мій підхід і ніщо не заважає вам замовляти написання статей у власників сайтів. Всі три способи мають спільний момент — вам доведеться потрудитися. При просуванні прес-релізами вам потрібно написати або замовити (купити) на одній з бірж — Копилансере, наприклад, а вже потім вставити в матеріал свої посилання. Якщо ви вирішили просуватися статтями або постовими, то потрібно написати вимоги до статей або самі постові. Для цього йдемо в «Мої кампанії» і клацаємо на значку додавання пропозицій до потрібної кампанії.

Додавання завдання для поста

Вибираємо в списку тип пропозиції — пост. Вводимо назву та завдання для вебмастера. Чим точніше ви вкажете вимоги, тим менше проблем буде у вас і вебмастера. Один з прикладів опису завдання представлений на скріншоті.

Як бачимо, нічого складного немає. Обов’язково слід вказати унікальність і сервіс, на якому вона буде перевірятися — різні сервіси перевірки можуть по-різному визначати її

У полі «Посилання» ви можете прописати одне посилання, розміщення якої буде перевірятися системою. Тоді при відсутності або некоректному розміщення цього посилання за завданням буде виникати помилка.

Потім вибирається кількість символів. Можна вказати дату виконання і бюджет. Останній я ніколи не вказував, сенсу в цьому немає.

У додаткових налаштуваннях можна вибрати характеристика сайту — заявки побачать тільки ті вебмастера, чиї майданчики будуть відповідати зазначеним критеріям. Ними можуть бути тип сайту, доменна зона, цінові категорії, ТІЦ, кількість індексованих сторінок і ще багато чого.

Доцільно на мій погляд відзначити чекбокс з високою ймовірністю виконання завдання.

Після натискання кнопки «Створити» вам залишиться чекати заявок від вебмайстрів. Власне, чекати вам не доведеться, можна практично відразу йти в панель «Рекламодавцям -> Панель управління» і перевіряти заявки — вони надходять в автоматичному режимі.

Дивимося кількість заявок, якщо вони є, переходимо для перегляду.

Зазвичай заявки виводяться в порядку убування ціни (спочатку виводяться дорогі), клацнувши на заголовку таблиці з ціною, цей порядок можна змінити. А клацнувши на назві сайту вебмастера, можна отримати відомості про майданчику. Ви також можете поторгуватися, натиснувши на посилання «Торг», але насправді це виходить украй рідко — зазвичай вказується мінімальна ціна, яку згоден вебмастер.

Як бачимо, розцінки вельми доступні (на момент написання статті 1 долар дорівнює 60 рублів).

Якщо є цікаві пропозиції і якість майданчиків вас влаштовує, поповнюємо баланс, приймаємо їх, а інші відхиляємо. Після виконання завдання його потрібно призупинити і створити на базі існуючого. Інший варіант — змінити існуюче, але так ви ризикуєте заплутатися у власних посиланнях. Призупинення та відхилення потрібні, щоб ви більше не отримували пропозиції від вебмайстрів, інакше в мішанині заявок різних компаній буде важко розбиратися.

Додавання завдання для постового

Логіка додавання постового не відрізняється від додати завдання для статті. Йдемо по тому ж шляху в потрібну компанію, тиснемо на піктограмі додавання пропозиції, але в списку «Тип» вибираємо «Вартовий».

Заповнюємо таблицю — вводимо посилання, анкор і кількість їх використань. Не забуваємо про додаткових налаштуваннях — вибираємо ті сайти, які потрібні. По завершенні пропозицію на розміщення постових відправиться в систему, після чого вам буде виданий список заявок. Йдемо вже знайому панель управління рекламодавця, дивимося кількість заявок, переходимо по посиланню, але вже у вкладку «Постові».

Якщо майданчик і ціна підходять, приймаємо заявку. Кожен постової буде розміщений не раніше визначену кількість разів.

Додавання прес-релізу

Заходимо в потрібну компанію, додаємо пропозицію з типом «Прес-реліз». Нам потрібно заповнити два поля — назва, яке буде виступати в якості титулу, і текст матеріалу.

У додаткових налаштуваннях вибираємо параметри сайтів і додаємо прес-реліз. Чекаємо заявок, якщо якість майданчика і ціна підходять, приймаємо пропозицію. Все те ж, що і в попередніх кроках.

Обмежень на максимальну кількість символів в прес-релізі немає, він відправляється в текстовому форматі з прописаними в ньому посиланнями. Анкор посилання можна також прописати в полі «Коментарі», а поле «Посилання» можна прописати одну з посилань, яка буде перевірятися системою. Корисна функція.

Купити посилання в статтях, постових, а також розмістити прес-реліз можна й іншим способом. Перейшовши за посиланням основного меню «Купити -> Сайти», ми потрапимо на сторінку вибору майданчиків, де за заданими критеріями їх можна відсіяти, а потім відповідні додати в корзину. Потім в кошику додаються завдання і здійснюється купівля — сума замовлення резервується в вашому балансі, а після виконання завдання віднімається з нього.

Кожен спосіб має свої переваги і недоліки: у першому вебмастера завалюють вас пропозиціями і з цієї кількості приходиться вибирати відповідні майданчики. Але зате завдання буде майже гарантовано зроблено. Другий спосіб — з точністю навпаки: ви обираєте потрібні майданчики, але немає гарантії, що вебмастер візьме їх в роботу.

Слід пам’ятати, що купивши сайт, натиснувши кнопку «Купити»), вам потрібно до цього сайту ДОДАТИ ЗАВДАННЯ, вибравши його з раніше створених або створивши нове. Якщо ви приймаєте заявку, нічого додавати не потрібно. Це неявний момент і в перший час він збивав мене з пантелику. Взагалі, інтерфейс Ротапост дуже гнучкий, але в деяких місцях дещо нелогічний. Це моя суб’єктивна думка.

Управляти своїми кампаніями і контролювати їх хід ви зможете з панелі управління рекламодавця, де відображаються заявки, виконані роботи веб-майстрами і інші опції.

Правила і особливості роботи в Rotapost

З веб-майстрами можна спілкуватися через систему повідомлень біржі. На перевірку виконаного завдання вам дається тиждень — якщо за цей час ви не перевірите роботу, то вона автоматично зараховують виконаною.

Панель управління не дає можливості скасувати завдання, в цьому випадку слід звернутися до вебмайстру через систему особистих повідомлень з проханням не виконувати роботу. Якщо робота вже виконана, то не прийняти її не можна — ви можете лише вимагати доопрацювання, якщо вебмастер не виконав ваші вимоги. Спірні моменти вирішуються в особистому порядку після звернення в службу підтримки.

Введення грошей

Поповнити баланс ви зможете через WebMoney, PayPal, пластикову карту і безготівковий розрахунок. При цьому система забирає 15% від суми поповнення.

Допомога новачкам

Форуму на Ротапост немає, але є дуже тлумачний розділ допомоги, з скріншотами та інструкціями. При утрудненнях можна звернутися в службу підтримки. Не можна сказати, що вона працює дуже оперативно, але зазвичай протягом доби відповідь надходить.

Ротапост — відмінна практика для початківців оптимізаторів або власників сайтів, які хочуть просунути їх самостійно: реєструйся, купуй недорого посилання і дивись на реакцію пошуковиків. За 5-10 баксів цілком можна провести компанію з 15-30 посилань. А вже потім, набивши руку, з розумінням справи і нюансів оптимізації, пробувати себе на більш серйозних сервісах з більш серйозними розцінками. А може, і залишитися на цьому — за моє більш ніж п’ятирічну співпрацю в якості оптимізатора, з безлічі посилань, куплених на Ротапост, випало всього кілька. Відмінний показник, повірте, але я ретельно перевіряю сайти, а не купую все підряд.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!