Знайомство з біржею вічних посилань ГоГетЛинкс (Gogetlinks). Інструкції по роботі

5

ГоГетлинкс — одна з найвідоміших бірж вічних посилань. Незважаючи на загальні принципи роботи подібних сервісів (одні продають посилання, інші купують), завжди є особливості, що виділяють кожну біржу з ряду інших. ГоГетлинкс не є винятком і в цьому огляді ми розглянемо роботу біржі очима оптимізатора і вебмастера.

Gogetlinks, скорочено звана ГГЛ — одна з найпопулярніших на сьогоднішній день бірж купівлі-продажу вічних посилань. Сервіс створений спеціально для вебмайстрів і оптимізаторів: перший може продавати посилання на своєму сайті, другий — купувати тематичні посилання на свій сайт, тим самим просуваючи свій продукт в пошукових системах. Для початку співпраці з ГоГетлинкс потрібно пройти реєстрацію, описувати яку через простоти не має сенсу — перейдемо відразу до опису найбільш важливих моментів роботи в ГГЛ.

Інструкція вебмайстру:

1) Як пройти модерацію сайту в GoGetLinks?

Модерація на ГГЛ дуже сувора, виконати всі вимоги деколи складно — деякі сайти не приймалися протягом досить тривалого часу. З цієї причини необхідно звертати увагу на наступні моменти:

  • У сайту повинен бути 10 тіц або вище;
  • Вік сайту повинен бути не менше 6 місяців;
  • Сторінок в індексі Яндекса більше 80;
  • Тільки унікальний контент. Розміри статей — не менше 1500 символів.
  • Хороші поведінкові фактори або, кажучи іншими словами, висока відвідуваність (бажано понад 200 відвідувачів у день)
  • На час модерації необхідно відкрити доступ до статистики.
  • ГГЛ приймає тільки живі СДЛ-сайти, де кожен день оновлюється контент.

Якщо сайт не прийнятий і не пройшов модерацію з першого разу, то слід виправити помилки, підкоригувати сайт і відправити на повторне модерацію.

2) Яка різниця між контекстної посиланням, заміткою і посиланням картинкою?

Контекстна посилання — це слово або словосполучення в тексті статті, яка ненароком додано посилання.

Замітка — більш серйозний варіант, при якому виділяється цілий абзац або 2-3 пропозиції, щоб вставити анкор (посилання з ключовим словом) оптимізатора.

Посилання-картинка — фішка ГГЛ, більше ніде ви не знайдете подібного завдання (на момент написання статті). Ваше завдання як вебмастера, просто вставити посилання на картинку вашої статті.

3) Як збільшити заробіток на ГоГетЛинкс?

  • Індексація. Всі продані вами посилання обов’язково повинні потрапити в індекс на протязі 45 днів. Тому після публікації статті з проданої посиланням із ГГЛ відправляйте її в різноманітні соцмережі (Твітер, ВКонтакте тощо). 100% індексація по смаку кожному оптимізатору.
  • Швидкість розміщення. Намагайтеся як можна швидше виконувати завдання. Оптимізатори люблять швидкість.
  • Ціна. Намагайтеся ставити вартість розміщення посилання в межах розумного. Знайдіть золоту середину, з якою ви будете отримувати найбільше завдань.
  • Унікальні й тематичні статті. Якщо вам прийшло завдання з контекстної посиланням «міжкімнатні двері», то напишіть унікальну статтю на тему «Як правильно підібрати міжкімнатні гроші». Думаю оптимізаторам це сподобається і ви потрапите в їх білий список.
  • DMOZ, Яндекс.Каталог, MAIL-каталог. Якщо Ваш сайт буде присутній хоча б в одному з цих каталогів, кількість заявок зросте багаторазово.

3) Виплати в ГоГетЛинкс.

  • В ГГЛ стоїть обмеження: у перші 3 місяці роботи ви не зможете зняти гроші. Приводу для занепокоєння немає — це просто перевірка, що ви не обдурите оптимізаторів.
  • Виплати здійснюються на WMR або WMZ-гаманці Webmoney.
  • Мінімальна сума 100 рублів або 4 WMZ.

Інструкція оптимізатору:

1) Які умови підібрати для компанії на ГГЛ?

  • Розміщувати посилання тільки в нових статтях. Багато хто не без підстави вважають, що посилання, яка потрапила в індекс разом зі статтею, несе більше авторитету в очах ПС.
  • Контекстна посилання або замітка повинні бути в середині статті. «Золота середина» — правило, якого дотримуються багато оптимізаторів. Якщо посилання не на початку, то ПС сприйме статтю явно купленої, спочатку написана заради цієї зовнішнього посилання. Посилання в кінці теж не особливо цінуються, адже дуже часто вебмастери ставлять такі посилання не по темі.
  • Тільки тематичні статті. Стаття повинна відповідати тематиці вашого анкора. Пошукові системи сприймуть її природною, і це дасть вашому сайту хороший вагу до тіц.

Ось приклад оформлення компанії.

2) Як вибрати майданчики для компанії?

  • Вибирайте тематичні вашого ресурсу майданчики. Пошукові системи люблять, коли сайти-конкуренти посилаються один на одного. Якщо подібних сайтів вашу дуже мало, то хоча б намагайтеся, щоб вебмастер писав тематичну вашому анкору статтю.
  • Каталоги. Дуже вітається, якщо майданчики, на яких ви купуєте посилання, присутні у таких каталогах, як DMOZ, Яндекс.Каталог або каталог mail.ru.

Стаття опублікована на правах реклами.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!