Заробіток на розміщенні банерів з Rotaban. Опис біржі Ротабан

4

Отримання грошей за розміщення банерів поряд з контекстною рекламою є одним з найпопулярніших способів отримання прибутку на своєму сайті або блозі. При цьому можливі варіанти — замовник може безпосередньо звернутися до власника сайту з відповідним проханням, а може звернутися до біржу банерної реклами. Один з найбільш відомих сервісів такого роду — Rotaban, з яких ми розглянемо в цій статті.

Rotaban — відомий сервіс, який у свій час зробив щось на зразок невеликий революції. Коли-то основним місцем взаємодії між рекламодавцем і клієнтом були всілякі банерообмінні мережі. При цьому їх відносини обчислювалися банерними показами, що було не зовсім зручно.
Схема особистого контакту, при якому рекламодавець шукає сайт для розміщення своєї реклами, і потім домовляється з веб-майстром про все, також не позбавлена недоліків — на пошуки підходящої майданчика йде багато часу.
Ротабану вдалося автоматизувати цей процес, пішовши по шляху бірж купівлі-продажу посилань. Тільки замість посилань і статей оперують банерами: веб-майстри реєструють свої сайти, вказуючи тематику свого ресурсу, місце розміщення банера і вартість, а рекламодавці за цими параметрами можуть швидко підібрати майданчик для реклами. При цьому в їх відносинах мова вже не йде про баннеропоказах або кількості кліків по банеру — місце купується на фіксований термін за фіксовану плату.
Rotaban був створений на початку 2010 року і швидко став одним з лідерів банерної реклами. В кінці того ж року був створений новий сервіс Rotapost, який міцно зайняв місце на ринку просування сайтів посиланнями та постами.

Початок роботи Rotaban.ru

У Rotaban приймаються сайти з відвідуваністю не менше 50 унікальних відвідувачів на добу. Крім цього, сайт повинен бути російськомовним з унікальним контентом. У Rotaban не приймаються сайти для «дорослих» і розташовані на narod.ru, wordpress.com, livejournal.com і liveinternet.ru.
Якщо ваш сайт відповідає цим вимогам, то можна приступити до реєстрації в Ротабане, однаковою для рекламодавців і веб-майстрів. Потім рекламодавці йдуть у свій розділ, вебмайстра — у свій.

Кроки веб-майстра

Інтерфейс Rotaban однаковий з інтерфейсом вищезгаданої біржі посилань Rotapost (описаної на нашому сайті). Тому, якщо ви мали справу з цим сервісом, то вам буде все зрозуміло.
Після реєстрації потрібно додати свій сайт в панелі вебмастера «Вебмастрам -> Панель управління -> Додати сайт». Заповнивши анкету сайту, ви відправите його на модерацію зазвичай триває кілька днів.
Після позитивної відповіді на прийнятому сайті потрібно вибрати банерні місця — в панелі керування під кожним вашим сайтом є посилання «Додати місце». Цей процес складається з двох кроків. У першому ви обираєте місце розташування банера, його розмір, вартість та інші параметри. Після завершення цього кроку ви отримаєте код, який вам за 24 години потрібно розмістити на своєму сайті. По завершенні цього процесу сайт з’явиться у каталозі і стане доступний рекламодавцям.
Всі кроки прості і супроводжуються підказками, так що труднощів не виникне. Зазначу лише досить цікаву опцію «Заглушка», при якій в разі відсутності замовлення буде виводитися банер, що закликає користувача сайту купити рекламне місце.

Зазначу, що для новачків часом найважчим є не додавання сайту або коду — а вказівка вартості свого рекламного місця. Для цього на Ротапост є дуже пристойне FAQ, на якому є відповіді на нагальні питання, в тому числі на це. Рекомендую після реєстрації заглянути в цей розділ.
У разі зняття вебмайстром коду Ротабан зі свого сайту, гроші за період, що залишився повертаються рекламодавцю, а майданчик блокується. Якщо вирішили припинити з яких-небудь причин співпраця з Ротабан, то зробіть це коректно — дочекайтеся закінчення строку розміщення банера і не подовжуйте його.

І наостанок про виведення грошей. Мінімальна сума до виплати становить 100 рублів. Вона відбувається протягом доби з моменту замовлення.

Кроки рекламодавця

Кроки рекламодавця простіше і після реєстрації можна відразу приступити до вибору майданчиків. Йдемо по посиланню основного меню «Купити» і вибираємо відповідні сайти. Зробити це просто завдяки потужній система фільтрів, якими можна відфільтрувати майданчика за категоріями, банера розміром, ціною, кількістю показів і т. п.
Відповідні майданчики натисканням на назві і кнопці додаємо в кошик. Після цього безкоштовні кроки закінчаться і доведеться через Webmoney поповнити свій баланс. Зайшовши по закінченні цієї процедури в свою корзину раніше обрані майданчики можна буде замовити.
Через 24 години майстер зобов’язаний прийняти заявку на розміщення банера, або відхилити її. У першому випадку буде знята з балансу визначена раніше сума і почнуться покази банера.
Безумовно, Rotaban не єдиний сервіс такого роду, є й інші. Зайдіть на будь-який пошуковик і введіть у пошук «біржа банерів» або схожий запит. Ви побачите певну кількість подібних сервісів, після знайомства з якими ви зрозумієте, чому Ротабан стоїть на першому місці.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!