Зароботок з Google AdSense. Опис отримання прибутку на сайті

4

Google AdSense — без перебільшення, популярний сервіс для заробітку на своєму сайті. Розміщуємо рекламу — отримуємо гроші. Це коротко. А більш детально весь процес викладено в цій статті. У ній ми розглянемо всі кроки, починаючи з реєстрації в Google AdSense, створення рекламної кампанії і, розмістивши рекламний блок на своєму сайті, почнемо заробляти гроші.

Що таке Google AdSense

Google AdSense — система контекстної реклами, автоматично розміщує рекламні оголошення, подібні по змісту з тематикою сторінки або на підставі раніше проведених відвідувачем сайту пошукових запитів. Тому тематика сайту особливого значення не має — відвідувачу будуть показані ті оголошення, тематикою яких він цікавився.

Власники сайтів, що розміщують рекламу, отримують дохід за кліки (переходи відвідувачів по рекламних посиланнях) і покази реклами (Google AdSense для контексту). Крім того, видавці веб-сайтів за допомогою AdSense можуть надавати своїм відвідувачам пошук Google як по Інтернету, так і безпосередньо з сайту, заробляючи гроші від реклами Google (Google AdSense для пошуку).

Незважаючи на те, що Гугл — американська компанія, весь інтерфейс AdSense російськомовний. Більше того є потужний російськомовний форм, на якому можна отримати відповіді на виниклі питання. Особливо можна виділити довідкову службу Google AdSense, як втім і всіх продуктів Google — розкладено по поличках буквально все.

AdSense, без сумніву, найвідоміший сервіс контекстної реклами. Його конкуренти — російський сервіс Бігун і Рекламна мережа Яндекса. На відміну від них AdSense приймаються практично всі сайти, включаючи ті, які не пройшли модерацію на інших сервісах, наприклад, тому ж Бігуні. Зароблені гроші Google AdSense виводить чеком, через систему електронних платежів (EFT) безпосередньо на банківський рахунок, Western Quick Cash і на пластикову карту допомогою SWIFT-платежу. Мабуть це можна назвати недоліком, особливо для тих користувачів, які звикли працювати з рідної WebMoney.

Незважаючи на те, що стаття присвячена AdSense, не можу не згадати про інших програмах Google: Google Analytics, що дозволяє отримувати вичерпну статистику вашого сайту, і інструменти для вебмайстрів, які допоможуть оптимально налаштувати сайту для пошукової системи Google. Багато з них пов’язані один з одним і разом вони представляють могутній інструмент для контролю за станом і індексацією свого сайту.

Як почати роботу в Google AdSense

Як і на всіх подібних сервісах, початок партнерства починається з реєстрації. Потім сайт відправляється на перевірку модераторам AdSense на предмет відповідності правилам цього сервісу, які варто прочитати перед початком роботи. Після підтвердження можна створювати свої рекламні кампанії і починати заробляти гроші. В обліковому записі є безліч корисних опцій — новачкові не завжди просто розібратися в них. Опис всіх неможливо вмістити в одну статтю — саме час створювати окремий сайт для цього, але з самими корисними ми ознайомимося. Поїхали!

Реєстрація в Google AdSense

Йдемо на сайт Google AdSense і натискаємо кнопку «Зареєструватися». На сторінці, що відкрилася нам потрібно заповнити латинськими символами поля реєстраційної форми. Всі поля розділяються на три частини: «Інформація про веб-сайт», «Контактна інформація» і «Правила». В цілому все зрозуміло, ніяких труднощів при заповненні форми не виникає. Всі свої дані потрібно вводити справжні. Після завершення цього процесу на поштову адресу буде надіслано листа для його перевірки. Натиснувши на посилання в тілі листа, ми підтвердимо адресу і сайт відправиться на модерацію. Нам же залишається терпляче чекати результатів. Зазвичай перевірка займає добу, і після закінчення цього строку служба AdSense зв’яжеться з вами через пошту і оголосить результати. Якщо сайт прийнятий, то слідуючи вказівкам в листі можна зайти в аккаунт. В іншому випадку потрібно виправити недоліки і надіслати сайт на повторну перевірку — страшного в цьому нічого немає. Можу дати вам добру пораду: уважно прочитайте правила реєстрації в AdSense і підготуйте сайт до перевірки. До речі, цей процес потрібно проходити лише один раз — усі інші сайти не будуть проходити таку перевірку і будуть додаватися прямо в обліковому записі. Що не може не радувати.

Створюємо рекламну кампанію AdSense

Отже, сайт прийнятий модераторами, і ми у своєму акаунті. Здорово! Починаємо працювати. Але почнемо ми не з створення рекламного блоку — нам потрібно ознайомитися з поняттям каналів.

Що таке канали AdSense

Канали AdSense — спосіб збору статистики з конкретного URL. Припустимо ви вирішили розташувати два рекламних блоки: один загальний — він буде відображатися на всіх сторінках сайту, інший — на сторінці з описом конкретного продукту. Логічно розділити на канали? Безумовно! Ми створимо ще один канал для сторінки з продуктом (перший канал є за замовчуванням — це наш сайт) адреса нашої сторінки. При створенні оголошення ми привласнимо йому відповідний канал, і в статисткою отримаємо чіткий опис по кожному каналу. І тоді можна судити про ефективність оголошення. Погодьтеся, зручно. Якщо оголошень багато, це допоможе чітко зрозуміти, яке з них працює, а яке ні. Якщо ж ви вважаєте, що це зайва морока, ніщо не заважає вам не використовувати канали.

Існують два види каналів: URL і клієнтські.

URL-канали можна використовувати для відстеження ефективності сайту, не змінюючи коду оголошень. Щоб приступити до відстеження ефективності окремих сторінок на сайті, досить повністю або частково ввести URL-адресу. Цей вид каналу ми вже розглянули.

Клієнтські канали дозволяють відслідковувати ефективність окремих рекламних блоків на основі критеріїв, обраних користувачем. Якщо вам потрібно відстежити статистику конкретного рекламного блоку (а їх може бути кілька на одній сторінці і тоді URL-канал не допоможе вам), використовуйте спеціальний канал.

Всього можна створювати до 200 каналів. Створюються вони у «Налаштування AdSense» -> «Канали». Продумайте перед їхнім створенням рекламну структуру свого сайту, тому що створити море непотрібних каналів і плутанину в акаунті — раз плюнути.

Створюємо рекламний блок AdSense

З каналами розібралися, йдемо далі. Тепер можна створювати рекламний блок. Йдемо в «Налаштування AdSense» і потім «Отримати оголошення». Вибираємо тип реклами для свого сайту. Оскільки ми вирішили заробляти на контекстній рекламі, вибираємо «AdSense для контексту». Google AdSense дозволяє розміщувати на сторінці до трьох рекламних блоків і трьох блоків посилань — про це потрібно пам’ятати. На сторінці вибираємо тип оголошення: рекламний блок або посилання. Зупинимося на рекламному блоці і, в свою чергу, виберемо тип — тільки текстовий контекст, тільки графічний або змішаний. Для прикладу виберемо тільки текстовий. Далі можна йти двома шляхами — посторінково, або, натиснувши посилання «Односторінковий майстер», вивести всі етапи на одну сторінку. Що ми і зробимо.

Незважаючи на безліч елементів настройки весь процес досить простий. Все логічно і супроводжується підказками. Алгоритм такий: вибираємо розмір блоку, налаштовуємо зовнішній вигляд блоку, вибираємо канал, отримуємо код. Найбільше налаштувань в області налаштування зовнішнього вигляду. Але, повторюся, все просто. З випадаючого списку Палітри можна вибрати встановлену схему. А можна налаштувати самому, клацаючи мишкою на кольорових квадратиках. При цьому зручно контролювати процес на зразковому блоці ліворуч, де показуються зміни зовнішнього вигляду. Комбінацію квітів можна зберегти у вигляді своєї колірної схеми. Далі, якщо потрібно, налаштовуємо шрифти і скруглення кутів. І в завершення процесу — отримуємо код, який вставляємо на свою сторінку. Рекламний блок почне відображатися після закінчення десяти хвилин — це нормально, не шукайте причину в коді свого сайту.

Що не можна робити в Google AdSense

Видавцям забороняється натискати на власні оголошення і використовувати будь-які засоби для штучного створення кліків, включаючи методи їх створення вручну.
Забороняється просити інших користувачів натискати на свої оголошення або використовувати шахрайські методи отримання кліків.

Забороняється змінювати код AdSense стандартні функції оголошень, налаштування таргетингу або показу, якщо це не було явним чином дозволено компанією Google. Наприклад, забороняється налаштовувати оголошення Google так, щоб при їх натисканні відкривалося нове вікно браузера.

Код AdSense можна поміщати в недозволені місця, наприклад спливаючі вікна, електронні повідомлення або програми.

Виведення грошей з Google AdSense

Google AdSense перераховує гроші учасникам програми раз на місяць, при накопиченні суми $100. В залежності від країни доступні різні методи оплати: чеком, через систему електронних платежів (EFT) на банківський рахунок, Western Quick Cash і SWIFT-платежем безпосередньо на дебетну картку (дуже зручно). На нашому сайті є докладний опис виведення грошей з AdSense на прикладі українського Приватбанку.

От і все. Ми зареєструвалися в AdSense і створили свою першу рекламну кампанію. Складно було? Зараз, коли все позаду, більшість відповість, що ні. На це можна тільки посміхнутися — ми розглянули лише маленьку частинку того, що може запропонувати сервіс Google AdSense вебмайстру. І осилити його отак одразу не вийде — на вивчення доведеться приділити час, і чимала. Але, повірте, воно того варто.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!