В яких місцях сторінки розміщувати банери для отримання високого доходу. Кращі місця для банерних блоків

5

Крім відвідуваності і тематики сайту на величину заробітку впливає і місце розміщення банера. Сприйняття людей різне, але існують загальні рекомендації, засновані на численному досвіді власників сайтів, керуючись якими ви зможете скласти оптимальну схему розміщення банерів для свого сайту.

В яких місцях сторінки розмістити банери? Це хороше питання. При уявній простоті відповіді, створити потрібну схему не завжди виходить. Причин багато — це і юзабіліті сайту, яке не повинно бути порушено, і наявність інших рекламних матеріалів, які теж потрібно десь розмістити, і, врешті-решт, можливості движка, якщо захочете розміщувати банери, приміром, у розривах між текстом.

Найбільш ефективні місця для розміщення банерів

Шапка сторінки

Шапка сайту вважається одним з найбільш ефективних місць — саме в ній розміщують найдорожчі банери, перехід з яким приносить максимальний прибуток. У переважній більшості випадків розміщуються у шапці банери мають розмір 468*60. Мабуть, такі розміри можна назвати максимальними для верхньої частини сторінки — спроба розміщення банерів більшого по висоті розміру проводить до зміщення основного тексту вниз, що погіршує зручність користування і знижує загальне сприйняття — відразу видно, що реклама у власника сайту стоїть на першому місці.

Бокові панелі

Бічні панелі сторінки — наступні за ефективністю місця, на яких розміщення банерів дає добру віддачу, особливо, якщо мова йде про верхніх частинах панелей в першому екрані.

Існує безліч розмірів банерів і способів їх розташування в бокових панелях — цікаво було б поглянути на дослідження з цього питання, але на момент написання статті таких в мережі не знайшлося.

Кожен вебмастер вирішує питання про заповнення бічних панелей, званих також сайдбарами, по-своєму. Одні розміщують квадратні банери, чергуючи їх з елементами сайту, інші ставлять поряд два хмарочоси 120х800 пікселів, які часом виглядають напрочуд гармонійно.

Між текстом

Розрив тексту, що використовується на моєму сайті, вважається досить суперечливим методом розміщення. Без сумніву, такий спосіб подачі реклами багатьох відвідувачів може дратувати. З іншого боку, якщо банер відповідає тематиці сторінки, то клік на ньому, або, як кажуть, перехід по баннеру майже гарантований. При роботі з банерообмінними мережами такий ефект навряд чи буде досягнуто, а от якщо розміщується банер на замовлення, то розташувавши його в потрібному місці тексту, ви майже напевно гарантуєте його високий CTR.

Якщо ж говорити про розміщення банерів серед тексту при роботі з банерними мережами і біржами, тобто як мінімум два моменти, на які варто звернути увагу, плануючи таку справу.
По-перше, движок вашого сайту повинен технічно забезпечувати таку можливість — не будете ж ви розміщувати банери на десятках чи сотнях сторінок вручну.
По-друге, слід приділити особливу увагу тематик сайту і банерів — яскраві, миготливі і не тематичні банери можуть не дати очікуваного ефекту.

Начебто все позначено, але завжди залишаються питання, так і варіанти нестандартних рішень про розміщення реклами. Розв’язання решти питань, які б вони не були, нескладно — зайдіть на високовідвідуваними сайти, бажано різних видів. Ви побачите відповіді і масу рішень, у тому числі і нестандартних, йдуть проти правил, але, тим не менш, дають результат. Хтось ставить в шапку здоровенний горизонтальний банер 728х90, розміри якого начебто навіть у стандартах немає. Але він вписується в колірну гамму сайту і не псує його. А хтось примудряється втулити маленький банер так, що більмо на оці здасться меншим злом. Справедливості заради зазначу, що таке часом трапляється і на моєму сайті: при роботі з біржами, на жаль, немає можливості контролювати банеру рекламодавців. А вони часом таке намалюють… Ніби і за тематикою, але блимає так, що очі вилазять…

Повірте, варто витратити годинку на дослідження чужих хороших ідей і чужих помилок замість того, щоб допустити свою помилку, виправлення якої призведе до набагато більших тимчасових витрат. А вже після цього скласти карту розміщення банерів, де прикинути, як все буде виглядати. Таких карт або схем повно в інтернеті, ними можна користуватися, перекроюючи на свій манер. На ескізі відображено приклад такої схеми, де лівого сайдбара немає і активно використовується шапка і права бічна панель.

Окремий момент — поширені розміри банерів, які нерозривно пов’язані з їх клікабельністю. Є формати, які рекламодавці замовляють найчастіше. З цієї причини доцільно ознайомитися ними, пройшовши за посиланням.

Завершуючи статтю, нагадаю, з чого вона починалася — сприйняття людей різна. Є люди, які терпіти не можуть банерів в шапці сторінки, іншим не подобаються банери між рядків тексту. Створюючи свій сайт і плануючи розміщення рекламних матеріалів, ви повинні розуміти це і бути готовими до частки критичних висловлювань — всім догодити неможливо. Ймовірно, вдалим рішенням завжди буде якийсь компроміс між кількістю, місцями розміщення реклами (банерів) і зручністю користування сайтом, який задовольнить більшу частину відвідувачів.

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!