Що таке тизери і як на них заробити. Опис заробітку на тизерах

4

Заробіток на тизерах — відносно молодий спосіб заробітку. Не можна сказати, що тизерний трафік серйозний конкурент контекстній рекламі, в усякому разі поки, але він зайняв свою нішу міцно. Будемо вважати тизерну рекламу непоганим доповненням до «контексту», хоча багато хто повністю перейшли на тизери і цілком задоволені. Давайте ознайомимося з цим видом заробітку, з’ясуємо його особливості і дізнаємося, на яких сайтах можна заробити на тизерах.

Що таке тизер

Всі свої статті я завжди починаю з визначення способу, на якому ми з вами збираємося заробити. Не буде винятком і цей невеликий огляд.

Тизер — (англ. teaser «дражнилка, залучалка») — рекламне повідомлення, побудоване як загадка, що містить частину інформації про продукт, але ніяк рекламований товар не називає. Тизери зазвичай з’являються на ранньому етапі просування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Маркетинговий прийом, заснований на використанні тізерів, називається тизерної реклами. (Взято з Вікіпедії)

Вікіпедія права, але необхідно дати деякі роз’яснення. Тизер не завжди відповідає цьому визначенню, і частіше всього ніяких загадок ви не знайдете. Зараз під цим визначенням мається на увазі реклама у вигляді невеликих рекламних блоків, що містять крім тексту графічне оформлення. За рахунок цього вони привертають більше уваги, ніж інші види реклами. Дуже часто вони відповідають вмісту сторінки, на якій вони розташовані.

Опис заробітку на тизерах

В інтернеті існують сервіси, що пропонують використовувати свій сайт в якості рекламної площадки. Загальний порядок такий: ви реєструєтеся на таких сервісах — одного або кількох. Увійшовши у свій обліковий запис, ви додаєте сайт, який ви хочете використовувати для партнерства з сервісом. Потім ви вибираєте тип тізера, налаштовуєте його зовнішній вигляд, вибираєте категорії реклами, які можуть відображатися на вашому сайті і отримуєте код тізера. Після розміщення тізерна блоку сайт відправиться на модерацію. Вона не така сувора, як на сервісах контекстної реклами. При дотриманні правил конкретного сервісу сайти приймаються майже все. Після підтвердження модераторами правильності розташування тізерів і допуску до сайту партнерству ви почнете заробляти гроші за кліки відвідувачів на встановленому тизері.

На яких сайтах можна розміщувати тизери

Прийнято вважати, що тизери можна використовувати на варезных і розважальних сайтах, де можна розмістити тизер з «ударної» новиною. Яка, до речі, може бути і еротичного змісту — все залежить від сервісу, з яким ви співпрацюєте, і налаштувань у вашому акаунті. Але цілком можливо заробити на іншому сайті, наприклад, спортивної спрямованості. Головне — щоб у сервісі при виборі тизера була категорія, відповідає тематиці вашого сайту. В цьому випадку вам залишиться відключити інші.

Безумовно, сайт повинен бути відвідуваним. Я повторюю це в кожному розділі цього сайту, і від цього нікуди не втечеш. І тут фору отримують власники всіляких варезников і розважальних сайтів — якщо на серйозному сайті тизери можуть бути недоречні, то на вищезгаданих сайтах вони виглядають цілком нормально, не випадаючи із загального контенту. Адже люди на них прийшли саме за цим — розважатися, і якщо на тизері вони бачать цікава пропозиція, то чому б і не клацнути на ньому?

Мінуси тизерної реклами

Перейдемо до мінусів використання тізерів — їх небагато, але вони, на жаль, є.

Насамперед, це зовнішній вигляд тізерів. Деколи картинки зроблені так, що треба за голову хапатися — якість ніяка, і незрозуміло, як можна взагалі робити подібні речі. Зрозуміло, що такий тизер не додасть респектабельності сайту.

Йдемо далі. Іноді проскакує небажаний вміст — це відомий факт.

Що робити? Не мати справу з тизерными мережами? Мати, але не з усіма. Контролювати вміст тізерів, розташованих на вашому сайті. Зайти на форум сервісу, в якому ви зареєструвалися, прочитати хоча б заголовки тем — вже по них можна зрозуміти, чи є на сервісі проблеми і якщо є, то якого роду.

Підсумовуючи все вищесказане, скажу так: поставтеся відповідально до роботи з тизерами, і все буде тіп-топ.

Загалом, все. Основні поняття ви отримали. Тепер можна перейти безпосередньо до сервісів тизерної реклами. Якщо, звичайно, вас зацікавив такий вид заробітку. Ми розглянемо кожен сервіс окремо з докладним описом і різноманітними порадами. Про все це — в розділі «Заробіток на тизерах».

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!