Чого не слід робити при продажі статей в магазинах контенту і біржах

4

Як і будь-яка праця, копірайтерство забирає сили і час. І з часом набридає. Не набридає лише бажання отримувати гроші. На жаль, в деяких магазинах не дуже сувора модерація і є можливість явно чи не явно надути покупця. У цьому матеріалі ми дізнаємося, чи варто займатися подібними речами і чим загрожує така «робота».

В кожному магазині або на біржі копірайтингу є свої правила, що стосуються якості і вмісту статей, що виставляються на продаж. У більшості випадків вони стандартні і в цілому однакові — грамотність повинна бути на високому рівні, можна використовувати підміну кириличних символів схожими латинськими і т. д. і т. п. Якщо ви дійсно самі пишете матеріали і володієте потрібним рівнем грамотності, то всі ці правила можна і не читати — з імовірністю 99% ви нічого не порушите. Тому мова піде не про цих правилах, а унікальності.

Існують різні сервіси та програми, що дозволяють перевірити унікальність. Зрозуміло, що вони використовують різні алгоритми перевірки — в одних програмах буде один рівень унікальності, в інших він буде відрізнятися. Але в нашому випадку справа навіть не в цьому, а в тому, звідки беруться дані для аналізу.

Давайте розкладемо все по поличках. Ви ввели текст і запустили перевірку на унікальність. Питання — з чим порівнюється перевіряється текст? Важко уявити, що сервіси перевірки унікальності мають своїх роботів, шарящих по мережі, збираючи дані — в цьому випадку вони були б повноцінними пошуковими системами, що потребує значних виробничих потужностей. Найімовірніше, онлайн-сервіси періодично парсят (сканують) видачу пошукових систем, а результати зберігають у своїх базах. Настільні програми, судячи з часу обробки тіста і з’являються капчах, роблять це в режимі реального часу. Але в будь-якому випадку результати для порівняння також беруться з пошукових систем. Звідси випливає один цікавий момент — а що буде, якщо стаття існує на якомусь сайті, але не потрапила в індекс пошукової системи? Очевидно, що її тексту не буде в базі сервісів онлайн-перевірки унікальності, не виявлять її і настільні програми. Відповідно, унікальність перевіряється тіста навіть при наявності розміщеної в мережі копії буде визначатися на високому рівні.

Відійдемо від теоретичних міркувань до практики. Мені періодично доводиться просувати підтримуваний мною сайт за дверним запитам. Сам я пишу і продаю статті, але на тему дверей дивитися вже не можу, тому вирішив збігати на Textsale за покупками. Вибравши кілька підходящих матеріалів, позначених як копірайтинг і мають 100-ю унікальність по Плагиатусу, я купив їх і підготував для просування в Міралінкс. Адвего Плагиатус відомий своєю суворістю перевірки, тому щодо унікальності у мене не було і тіні сумнівів. Можете уявити моє здивування, коли одна зі статей не була прийнята біржу через плагіат. Перевіривши матеріал на любимо мною text.ru я здивувався ще більше — в мережі існувала повна копія купленого мною матеріалу, за винятком заголовка і декількох рядків. Природно, я перевірив матеріал і в онлайн-версії Адвего. Результати перед вами.

Важко повірити, що це простий збіг — повторюся, копія повна. Ймовірно автор просік, що стаття проходить по унікальності і вирішив продати її ще раз. Оригінал матеріалу був розміщений на занедбаному і глухому сайті, тому не дивно, що в індексі його не було. При цьому він існував більше року! Але суть, як ви розумієте, не в цьому, а в самому обмані.

Кінець історії простий. Я написав повідомлення автору з пропозицією вирішити ситуацію. Відповіді не було, після чого було написано вже друге повідомлення в службу підтримки. Гроші повернули. Не знаю, яке покарання застосували до автора, але зі свого боку я описав цей випадок у його стрічці відгуків і додав у свій чорний список. Думається, що мій відгук про махінації з багаторазовою продажем однієї статті поставить хрест на його діяльності в Текстсейл — хто захоче мати справу з таким автором.

Висновок з вищесказаного напрошується сам собою. Щодо махінацій — вирішуйте самі, чи варто займатися подібними речами. Але якщо ви чесна людина і налаштовані на довгострокове співробітництво, то не слід сліпо довіряти методиками перевірки унікальності конкретного магазину або біржі — обов’язково використовуйте кілька сервісів перевірки. З високим ступенем ймовірності ваш покупець зробить те ж саме. Якщо не зробить, то неуникальная стаття отловится на біржі статейного просування або самої пошуковою системою.

P. S. Через кілька місяців я вирішив ще раз перевірити нещасливий матеріал на Адвего — дуже цікаво було подивитися на результати перевірки цього сервісу. Все стало на свої місця, унікальність визначилася на рівні декількох відсотків, але в якості джерела… був вказаний зовсім не той сайт, про який йшла мова в мережі виявилася ще одна копія, яку не знайшов text.ru. Схоже, справа у автора було поставлено на потік…

Допомогла стаття? Помогитие і ви розвинутися сайту, опублікуйте посилання!